REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Smartfon, który zainspirował... artystów

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 lis 2017 09:40
Smartfon, który zainspirował... artystów
fot. mat. prasowe

Znany artysta Michael Murphy stworzył niezwykłe instalacje inspirowane najnowszym flagowcem LG.

REKLAMA

W sztuce kinetycznej efekt artystyczny opiera się na wrażeniu zmienności dzieła. Aby je uzyskać, konieczny jest ruch. Sama instalacja pozostaje jednak statyczna. To widz, zmieniając punkt widzenia, obserwuje jak dzieło całkowicie się zmienia. Bez wątpienia, ten fascynujący nurt sztuki dostarcza najsilniejszych wrażeń podczas oglądania wystawy na żywo. Z myślą o milionach miłośników sztuki, którzy nie mogą osobiście odwiedzić wystawy Murphy'ego, dwie instalacje artysty stanowiące interpretację funkcji audio i wideo smartfona LG V30 zostały sfilmowane. Dzięki temu można je podziwiać w pełnej okazałości także online.

- Smartfon LG V30 jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą zarówno tworzyć, jak i odtwarzać treści multimedialne. Firma LG uznała, że dzieła kinetyczne są najlepszą drogą komunikacji z entuzjastami sztuki i technologii. Z tego powodu nawiązała współpracę z twórcą, który potrafi najlepiej urzeczywistnić tę koncepcję - mówił Michaelem Murphy.

Tworzący na nowojorskim Brooklynie Murphy, zasłynął dzięki wykonanej w 2007 roku serii portretów Baracka Obamy, kandydującego wówczas na prezydenta USA, która w istotny sposób wpłynęła na ruch Art for Obama. Artysta jest pionierem tzw. Sztuki Perceptualnej, w której wielowymiarowe techniki są wykorzystywane do tworzenia trójwymiarowych dzieł. Murphy to autor m.in. tak wybitnych prac, jak Perceptual Shift i Gun Country, które odnoszą się do tematów bieżących dyskusji polityczno-społecznych w USA.

- Chcieliśmy rozpalić wyobraźnię osób obdarzonych zmysłem twórczym, pobudzić je do niekonwencjonalnego myślenia i przełamywania tradycyjnych granic, tak jak czyni to Michael Murphy. Prezentowanie produktów takich jak smartfon V30 w nowoczesny i kreatywny sposób jest najskuteczniejszą metodą komunikowania się z grupą docelową twórców treści - dodał Kim Su-young, szef marketingu LG Mobile Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY