REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Starbucks stawia na galerie handlowe. Kolejna kawiarnia w Galerii Bałtyckiej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 22 lis 2017 14:20
Starbucks stawia na galerie handlowe. Kolejna kawiarnia w Galerii Bałtyckiej
fot. mat. prasowe

Starbucks konsekwentnie realizuje strategię rozwoju marki, skupiając się przede wszystkim na otwarciach w galeriach handlowych. Już 23 listopada br. uruchamia swój drugi lokal w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Nowy Starbucks jest jednocześnie 63. kawiarnią marki w Polsce.

REKLAMA

- Nasze kawiarnie to idealne miejsce na spędzenie czasu ze znajomymi lub biznesowy lunch - mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska. – Galeria Bałtycka jest jednym z najbardziej popularnych centrów handlowych w regionie, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć tu swój drugi lokal. Sądzimy, że niebawem nowa przestrzeń, podobnie jak pierwsza, stanie się ulubionym miejscem spotkań mieszkańców Trójmiasta – dodaje.

Druga kawiarnia Starbucks w Galerii Bałtyckiej mieści się na poziomie zero. Jej wystrój będzie nawiązywał do przytulnych wnętrz w stylu skandynawskim, gdzie przyjemna atmosfera, sprzyja spotkaniom przy kawie. Głównym elementem dekoracyjnym obiektu będzie grafika, inspirowana pochodzeniem kluczowego produktu, czyli kawy. Nowy lokal zaoferuje Gościom 60 miejsc siedzących, będzie posiadał także zewnętrze wejście (od strony Alei Grunwaldzkiej), dzięki czemu w sezonie wiosenno-letnim, kawiarnia zyska dodatkowe 24 miejsca.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.