REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 gru 2019 08:58
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule
Wnętrza hotelu ibis Styles Lublin Stare Miasto. Proj. Tremend. Fot. Materiały prasowe
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule
Storytelling stwarza unikatowe doświadczenie dla klienta - Magdalena Federowicz-Boule

- Storytelling w architekturze wnętrz pozwala stworzyć niepowtarzalne idee i pomysły, unikatowe doświadczenie dla klienta, kreuje nową, perspektywiczną przestrzeń - mówi architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend. W rozmowie z nami opowiada o trendach w projektowaniu wnętrz hotelowych, nagrodzonym European Property Award projekcie wnętrz hotelu Metropolo by Golden Tulip i storytellingu w architekturze.

REKLAMA

Jakie były podstawowe założenia projektu wnętrz hotelu Metropolo by Golden Tulip? Co stanowiło priorytet, a co największe wyzwanie?

Magdalena Federowicz-Boule: Jest to projekt w którym chcieliśmy połączyć dwie kultury: europejską i chińską. W projekcie szukamy różnic kulturowych i cech wspólnych, chodzi tu nie tylko o architekturę i design ale również tradycje i inspiracje. Ważne tu były kolory , tekstury, zapachy. Widoczne są również nawiązania do chińskiego art deco.

Design powinien działać na wszystkie zmysły i np. wchodząc do hotelu przy recepcji klient może zostać poczęstowany chińską herbatą.

Czym powinien się charakteryzować dobry projekt wnętrz hotelu? Czy są jakieś wspólne mianowniki, które pozostają bez zmian niezależnie od indywidualnych cech konkretnego projektu?

Projekt dobrego hotelu powinien wywoływać w kliencie emocje, poprzez design. Ponadto połączenie designu i funkcji jest bardzo ważne, bowiem dobry design nie wystarczy jeśli nie będziemy rozumieli funkcji hotelowej. A ta w ostatnim czasie bardzo ewoluuje.

Widzimy ,że właściciele hoteli nie sprzedają już tylko pokoi, ważne jest lobby, recepcja, bar i restauracja. To przestrzenie, które powinny się przenikać i zachęcać klienta do spędzania czasu w hotelu. Widzimy, że przestrzenie publiczne ewoluują i stają się prawdziwym miejscem spotkań.

Lobby oraz bary są kluczowymi miejscami – to one decydują o wyborze hotelu przez gościa. Strefa lobby jest sercem hotelu, zasadniczo ma więcej niż jedną funkcję, dlatego też powinna być kreatywnie podzielona, tworzyć przestrzenie służące różnym celom. Powinna ona kreować wyjątkowe doświadczenia i wspomnienia a przede wszystkim, zapewniać gościom nie tylko to, czego potrzebują, ale również coś więcej niż chcieliby otrzymać.

Projekt Metropolo by Golden Tulip wkomponował inspiracje kulturą Wschodu, wnętrza hotelu ibis Styles Lublin Stare Miasto inspirowane są miejskimi legendami. Czy lubicie Państwo projektować w oparciu o takie light-motywy?

Tak, kochamy projekty z historią, storytelling. Staramy się, aby każdy projekt miał swoją indywidualność i duszę. Hotel Ibis Styles w Lublinie opowiada historie legend lokalnych, które zostają przetransponowane w śmieszne opowieści, street-art, grafiki.

Storytelling w architekturze wnętrz pozwala stworzyć niepowtarzalne idee i pomysły, unikatowe doświadczenie dla klienta, kreuje nową, perspektywiczną przestrzeń.

Dziękuję za rozmowę

Rozmawiała Anna Sołomiewicz

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.