REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Strea food court z motywem... płynącej Wisły

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 gru 2016 15:36
Strea food court z motywem... płynącej Wisły
Płocka galeria stawia na food court fot. materiały prasowe
Strea food court z motywem... płynącej Wisły
Strea food court z motywem... płynącej Wisły

Galeria Wisła inwestuje w nową strefę restauracyjną. W planach powstanie najnowocześniejszej strefy restauracyjnej w Płocku. Prace rozpoczną się wraz z początkiem nowego roku.

REKLAMA

Jedną z najważniejszych powierzchni wspólnych każdego centrum handlowego jest strefa restauracyjna. Współcześnie projektowane strefy food court różnią się od dotychczasowych, zawierają wyraźny podział na strefy uwzględniające potrzeby różnych grup klientów. - W pierwszej połowie 2017 roku Galeria Wisła wzbogaci się o najnowocześniejszą strefę restauracyjną w Płocku. Prace rozpoczną się wraz z początkiem nowego roku – informuje Grzegorz Mroczek, wiceprezes CREAM, firmy zarządzającej Galerią Wisła.

Strefa restauracyjna w Galerii Wisła będzie przeniesiona z drugiego poziomu obiektu na pierwsze piętro, bezpośrednio nad wejście główne do Galerii. To doskonała lokalizacja znajdująca się w ciągu komunikacyjnym pomiędzy wejściem do galerii, a strefą rozrywkową, w skład której wchodzi m.in. kino i kręgielnia. Dostęp do naturalnego światła zapewni wielkie okno z panoramicznym widokiem na miasto. Nowością na płockim rynku będzie tzw. „common table”, czyli sprzyjający integracji bardzo duży stół, umożliwiający wspólne posiłki. Przy projektowaniu nowej strefy restauracyjnej nie zapomniano o rodzinach z dziećmi – food court będzie wyposażony w specjalne krzesełka i naczynia dziecięce oraz w ogólnodostępne kuchenki mikrofalowe. Integralną częścią strefy będzie również interaktywna strefa zabaw.

- Aranżacja nowej strefy food court jest nie tylko nowoczesna, ale i oryginalna. Koncepcja odwołuje się do motywu płynącej rzeki – użyte materiały, ich kolory i struktura będą przypominały rzekę Wisłę – dodaje Bartłomiej Bujnowski, dyrektor marketingu CREAM. - W projekcie uwzględniono 4 żywioły: falujący sufit będzie symbolizował powietrze, drewniane elementy odzwierciedlają ziemię, turkusowa posadzka to woda, a złociste akcenty będą reprezentowały ogień.

W nowej strefie restauracyjnej planowanych jest pięć lokali o łącznej powierzchni 400 mkw. Strefa stolików zajmie powierzchnię 650 mkw i znajdzie się w niej ponad 300 miejsc siedzących.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY