REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Strefa Bistro i Cafe w IKEA Blue City - przez żołądek (i design) do serca

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 lis 2018 10:22
Strefa Bistro i Cafe w IKEA Blue City - przez żołądek (i design) do serca
fot. mat. pras.
Strefa Bistro i Cafe w IKEA Blue City - przez żołądek (i design) do serca

23 października br. w CH Blue City otwarto pierwszy na świecie salon IKEA w galerii handlowej. Marka testuje nie tylko nowe lokalizacje, ale również innowacyjne koncepty. W IKEA Blue City znajdziemy m.in. Strefę Bistro i Cafe - designerską przestrzeń dla smakoszy szwedzkich dań.

REKLAMA

Strefa Bistro i Cafe to nowy koncept w IKEA łączący bistro i kawiarnię, do którego specjalnie zaprojektowano nowe menu, a sprzedaż opiera się na konwencji grab&go. Strefa ta zajęła powierzchnię 175 mkw, na której znajdują się trzy strefy: miękka, stojąca oraz standardowa, czyli klasyczne stoliki dla klientów.

- Na ostateczny wygląd przestrzeni restauracyjnej wpływ miało wiele czynników, m.in. zaproponowane przez nas menu, czy też jej lokalizacja przy samym wejściu do showroomu, czyli na pierwszym piętrze sklepu. To zupełnie nowa sytuacja dla nas jeśli chodzi o umiejscowienie przestrzeni gastronomicznej. Nowością jest również sam rozmiar restauracji, który wpłynął na jego kameralność. Postawiliśmy na bardzo proste, szlachetne materiały, tj. beton, stal, drewno. Korzystaliśmy głównie z palety szarości. Jest to świetne tło dla mebli z naszych kolekcji projektowanych przez czołowych designerów, takich jak m.in. Tom Dixon – zdradza Sylwia Gieruszyńska, Interior Design Leader, odpowiedzialna za projekt strefy Bistro i Cafe w IKEA w Blue City.

Koncept Bistro i Cafe to zupełnie nowa forma: nowy kształt, odświeżone menu. - Każdy obszar zaprojektowany jest w zupełnie inny niż dotąd sposób. Z pewnością dużą rolę odegrała tutaj lokalizacja w centrum handlowym. Wykorzystaliśmy również rozwiązania przyjazne środowisku – zdecydowaliśmy się na w pełni kompostowalne opakowania na wynos, papierowe słomki czy szklane butelki – mówi Tomasz Jachimczak, Country Commercial & Range Manager w IKEA Food.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.