REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 maj 2019 14:42
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Marka Duka zachwyca nowym konceptem salonu fot. mat. prasowe
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!
Studio 1:1 projektuje dla marki Duka. Oto najnowszy koncept salonu Duka, a w planach reotwarcia!

Skandynawski design w nowej odsłonie salonu Duka w warszawskiej Galerii Młociny. Nowoczesna aranżacja przestrzeni powstała we współpracy z gdańskim studiem architektonicznym 1:1. Marka Duka nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne reotwarcia sklepów w zaprezentowanym koncepcie. Zwieńczeniem działań będą huczne obchody setnego jubileuszu, które odbędą się już w przyszłym roku.

REKLAMA

Nowa formuła oparta jest na dużej powierzchni sklepu, co umożliwia większe możliwości ekspozycyjne. Miłe doświadczenia budują inspiracje, wyświetlane na ekranach digitalowych, które znajdują się na witrynie i za kasami. Wyróżnikiem sklepu w Galerii Młociny jest poszerzony, bogatszy asortyment marki. Na klientów czeka wiele marek, m.in. Smeg, KitchenAid, bodum, koziol, Joseph Joseph, Mepal czy Dreamfarm. Nowością jest również duży dział Duka Food z ofertą Lie Gourmet, Nicolas Vahe i Malmö Chokladfabrik.

Jest zielono, naturalnie i z... dźwiękami natury

W sklepie odnajdziemy elementy bliskości przyrody, takie jak delikatnie wkomponowana roślinność czy naturalne drewniane elementy. Dzięki muzyce z dźwiękami natury i specjalnie dobranej kompozycji zapachowej, klienci wchodzą do skandynawskiego świata. W centralnym punkcie znajduje się charakterystyczna szklarnia, inspiracją do jej powstania były lokalne produkcje, szeroko promowane w nowej ofercie. Sklep wyróżnia się trzema wiodącymi kolorami: minimalistyczną czernią, surową szarością oraz świeżym zielonym odcieniem. Odcień czerwieni nawiązuje do typowej skandynawskiej barwy „falu red”, która jest charakterystyczna dla tradycyjnego szwedzkiego budownictwa. Minimalistyczny efekt podkreślany jest przez innowacyjne rozwiązanie jakim są duże ekrany multimedialne wyświetlające filmy promujące skandynawskie korzenie oraz filozofię „kitchen life”.

Galeria Młociny jest największym obiektem handlowo - rozrywkowym w Warszawie. Sklep Duka mieści się na parterze, w centralnej części galerii, niedaleko głównego wejścia. Do wejścia zachęcają dwie duże witryny – oddane kulturze stołu i kulturze kuchni – czyli specjalizacja marki Duka. Ogromne wrażenie robi powierzchnia sklepu - lokal liczy aż 400 mkw. Dzięki temu tworzy się swobodna przestrzeń zachęcająca klientów do odwiedzenia sklepu. Marka Duka konsekwentnie promując skandynawski design, w najnowszym sklepie stawia na minimalizm i zachwycającą prostotę wnętrz.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.