REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 maj 2016 12:54
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Salon Superdry w Manufakturze, fot. materiały prasowe
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika

To w łódzkiej Manufakturze otwarto największy w Polsce salon Superdry. Angielski koncept i wzornictwo, japońska grafika i amerykański vintage – to najważniejsze elementy, które składają się na sukces marki.

REKLAMA

Salon Superdry w Manufakturze zajmuje 276,96 mkw. i jest największym sklepem marki w Polsce. Taka powierzchnia pozwala na pełną ekspozycję kolekcji wedle najnowszych standardów sieci. Jest to również pierwszy salon marki w Łodzi.

Sklep w Manufakturze powstał zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci Superdry na całym świecie. Świat marki oscyluje wokół brytyjskiej jakości, amerykańskiej swobody i fascynacji kulturą japońską.

Wejście do sklepu oznaczone charakterystycznym czerwonym neonem „SuperdryStore”, a we wnętrzu ściany pokryte czerwoną cegłą oraz różnym rodzajem drewna. Ważnym elementem wystroju są ciężkie metalowe lampy, a także industrialna iluminacja w postaci żyrandola ze słoikami, który znajdziemy w każdym salonie zarówno w Polsce jak i w każdym innym kraju.

– Cieszymy się, że tak charakterystyczny i ciekawie zaaranżowany butik wita gości Manufaktury, którzy korzystają z głównego wejścia do galerii handlowej od strony rynku. Żarowe światła kultowej lampy można zauważyć już z kilkunastu metrów – tłumaczy Anna Łajszczak- Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Superdry jest znaną angielską marką, którą wyróżnia wysoka jakość i dbałość o wykończenie. W brytyjski design, wpleciono orientalne motywy rodem z Japonii oraz  elementy amerykańskiej kultury vintage lat 60. Pierwszy na świecie, firmowy salon Superdry, został otwarty w 2004 roku w Londynie. Obecnie ubrania z tą  metką sprzedawane są w ponad 100. krajah.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.