REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 maj 2016 12:54
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Salon Superdry w Manufakturze, fot. materiały prasowe
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika
Superdry, czyli angielski koncept, amerykański vintage i japońska grafika

To w łódzkiej Manufakturze otwarto największy w Polsce salon Superdry. Angielski koncept i wzornictwo, japońska grafika i amerykański vintage – to najważniejsze elementy, które składają się na sukces marki.

REKLAMA

Salon Superdry w Manufakturze zajmuje 276,96 mkw. i jest największym sklepem marki w Polsce. Taka powierzchnia pozwala na pełną ekspozycję kolekcji wedle najnowszych standardów sieci. Jest to również pierwszy salon marki w Łodzi.

Sklep w Manufakturze powstał zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci Superdry na całym świecie. Świat marki oscyluje wokół brytyjskiej jakości, amerykańskiej swobody i fascynacji kulturą japońską.

Wejście do sklepu oznaczone charakterystycznym czerwonym neonem „SuperdryStore”, a we wnętrzu ściany pokryte czerwoną cegłą oraz różnym rodzajem drewna. Ważnym elementem wystroju są ciężkie metalowe lampy, a także industrialna iluminacja w postaci żyrandola ze słoikami, który znajdziemy w każdym salonie zarówno w Polsce jak i w każdym innym kraju.

– Cieszymy się, że tak charakterystyczny i ciekawie zaaranżowany butik wita gości Manufaktury, którzy korzystają z głównego wejścia do galerii handlowej od strony rynku. Żarowe światła kultowej lampy można zauważyć już z kilkunastu metrów – tłumaczy Anna Łajszczak- Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Superdry jest znaną angielską marką, którą wyróżnia wysoka jakość i dbałość o wykończenie. W brytyjski design, wpleciono orientalne motywy rodem z Japonii oraz  elementy amerykańskiej kultury vintage lat 60. Pierwszy na świecie, firmowy salon Superdry, został otwarty w 2004 roku w Londynie. Obecnie ubrania z tą  metką sprzedawane są w ponad 100. krajah.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY