REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Świat mody wkracza do wnętrz: wystartowała marka La Mania Home

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 gru 2019 15:07
Świat mody wkracza do wnętrz: wystartowała marka La Mania Home
La Mania Home. Fot. Materiały prasowe
Świat mody wkracza do wnętrz: wystartowała marka La Mania Home
Świat mody wkracza do wnętrz: wystartowała marka La Mania Home
Świat mody wkracza do wnętrz: wystartowała marka La Mania Home
Świat mody wkracza do wnętrz: wystartowała marka La Mania Home

Joanna Przetakiewicz to polska projektantka mody, założycielka i dyrektor kreatywna domu mody La Mania. A od niedawna również dyrektor kreatywna nowej marki wnętrzarskiej na polskim rynku, La Mania Home.

REKLAMA

Minęło 9 lat od chwili, kiedy Joanna Przetakiewicz stworzyła modową markę La Mania. Firmę od 2015 roku z sukcesem prowadzi najstarszy syn Joanny - Aleksander. Ten duet stoi za La Mania Home i tym razem postanowił podbić polski rynek wnętrz.

Pierwszy produkt z kategorii Home znalazł się w ofercie modowej marki La Mania już kilka lat temu. Wystrój wnętrza, dobór materiałów i kolorów decydowały o tym, jak kobiety czuły się w butikach La Mania. Dbałość o samopoczucie klientek sprawiła, że firma stworzyła własną kompozycję zapachową rozpylaną w salonach. Zapach spotkał się z takim zachwytem, że klientki zapragnęły przenieść go do swojego domu. La Mania spełniła ich oczekiwania – kompozycję nut zapachowych zamknęła w pięknej, stylowej świecy. I tak właśnie powstał pierwszy produkt z kategorii Home. Kobiety chętnie po nią sięgały, a Aleksander Przetakiewicz obserwując tak duże zainteresowanie wpadł na pomysł nowej marki La Mania Home. „Moda i wnętrza mają ze sobą przecież tyle wspólnego.”-powiedział.

Do projektu zaprosił mamę – Joannę Przetakiewicz, która z wrodzonym talentem i poczuciem smaku zawsze tworzyła piękne i klimatyczne wnętrza. W La Mania Home objęła funkcję Dyrektor Kreatywnej i współtworzyła całą artystyczną filozofię marki.

Styl La Mania Home Joanna Przetakiewicz opisuje jako „glamour w przytulnym wydaniu”. Kodem kolorystycznym jest tu ponadczasowe połączenie bieli i czerni, które występują w towarzystwie czerwieni i złota. La Mania Home ukochała sobie też pewne konkretne wzory. Chociażby pasy – niezwykle eleganckie, a przy tym nowoczesne. W zależności od aranżacji można dzięki nim uzyskać różne efekty – od przepełnionych wartościami tradycyjnymi, po mocno futurystyczne.

Cała kolekcja została zaprojektowana ze szczególną troską o materiały, tkaniny, kolory i wzory. Tak, aby każdy produkt był perłą designu sam w sobie, ale również współgrał z innymi. – Wierzymy, że przestrzenie w których żyjemy inspirują nas do działań, dlatego chcemy inspirować Was naszymi produktami – deklarują Joanna i Aleksander. 

– Dzięki naszym produktom kobieta może wyrażać siebie i sprawiać sobie przyjemność. – mówi Aleksander Przetakiewicz. – Chcemy, żeby domów, z którymi dzielimy się La Mania Home, było jak najwięcej. W naszej ofercie każdy z zamiłowaniem do piękna znajdzie coś dla siebie.

– Pracowaliśmy nad ofertą tak, żeby każdy mógł odkryć w niej coś dla siebie. Są tam i piękne świece za 39 zł i kryształowy żyrandol za 10 tys. zł. Dzięki naszym produktom kobieta może wyrażać siebie i sprawiać sobie przyjemność – mówi Joanna Przetakiewicz. – Jesteśmy polską marką i świadomie wspieramy rodzimą produkcję, design i manufaktury. Znaczącą część współpracy nawiązujemy w Polsce. Polska jest w tym obszarze wysoce rozwinięta – warto czerpać z tego co najlepsze – dodaje Aleksander.

Praca nad projektem zajęła całe dwa lata. Aleksander pytany o to „co dalej?” zachęca do śledzenia losów marki. Kryje jeszcze wiele niespodzianek, ale zdradza, że w tej chwili trwają intensywne prace nad rozszerzeniem oferty o kategorię mebli.

Podobał się artykuł? Podziel się!

DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.