REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Światowy design w sześciu odsłonach

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 lip 2018 14:48
Światowy design w sześciu odsłonach
fot. mat. prasowe
Światowy design w sześciu odsłonach
Światowy design w sześciu odsłonach
Światowy design w sześciu odsłonach
Światowy design w sześciu odsłonach
Światowy design w sześciu odsłonach
Światowy design w sześciu odsłonach
Światowy design w sześciu odsłonach

80. urodziny Ege stały się okazją do odświeżenia wizerunku firmy oraz generalnych porządków w jej ofercie. Duńska marka postanowiła powrócić do swych skandynawskich korzeni i w myśl zasady „mniej znaczy więcej” stworzyła głęboko przemyślaną kolekcję sześciu katalogów, wypełnionych najlepszym, światowym wzornictwem.

REKLAMA

We współczesnym świecie, pełnym technologii i wytworów człowieka, na pierwszy plan wysuwa się trend upraszczania otaczającej nas rzeczywistości. Marka Ege, produkująca wykładziny dywanowe, stworzyła linię sześciu katalogów, które porządkują różnorodny świat designu. Nowa koncepcja Ege wprowadza powiew lekkości do zastałej formuły prezentowania produktów, jaką jest tradycyjny katalog. Inspiracją dla stworzenia kolekcji stały się opinie inwestorów, którzy często czuli się przytłoczeni ilością stylów i wersji kolorystycznych, zgromadzonych w jednym miejscu, i odczuwali potrzebę uproszczenia formy, w której po prostu się gubili. Odpowiedzią Ege jest kolekcja sześciu precyzyjnych i przejrzystych folderów, pokazujących pełen wachlarz możliwości, oferowany przez markę.

- Nasi klienci potrzebowali uporządkowania i posegregowania światowych trendów, ale jednocześnie niejako ich potrzeb. Niezliczona ilość wzorów, stylów i możliwości, zamkniętych w formie kilkunastu katalogów powodowała pewną ciężkość i natłok myśli, które utrudniały wybór, a to przekładało się na wydłużenie czasu realizacji. Najnowsze katalogi Ege to przede wszystkim powiew świeżości i precyzja wyboru – tłumaczy Radosław Pabijan z Carpet Studio.

Mniej znaczy szybciej

Idea katalogów opiera się na łatwej i intuicyjnej nawigacji po światowych trendach, przy jednoczesnym zaprezentowaniu oferowanych przez Ege rozwiązań. Duńska marka zauważyła potrzebę uporządkowania i podzielenia trendów tak, aby usprawnić pracę architektom i ułatwić wybór ich klientom. Ege zredukowała ilość wzorów z 5000 do 370, poszerzając jednocześnie możliwości w wybarwianiu wykładzin. Przy tej edycji kolekcji utworzono paletę kolorystyczną 5500, odpowiadającą aktualnym trendom. Wzory, zaprezentowane w katalogach, dostępne są w 9 gramaturach.

To jednak nie koniec zmian, ponieważ firma, stawiając na rozwój i nieustanne podążanie za światowym designem, będzie aktualizować swoje katalogi co 2 lata, wzbogacając ich zawartość o 10  proc., czyli o kolejne rozwiązania tekstylne dla inwestorów.

Uproszczenie katalogów przekłada się również na czas realizacji projektu. Realistyczne zdjęcia, prezentacja wzoru w optymalnej skali, pokazanie szczegółu oraz podanie wielkości próbnego wycinka, ułatwiają podjęcie decyzji, co sprawia, że od momentu wyboru wzoru wykładziny, do realizacji mijają około 2-3 tygodnie.

Sześć odsłon designu

Nature, czyli fauna i flora ukryta w zielonym katalogu. Wypełniają go wykładziny dywanowe pełne bionicznych form, które zaadaptowane do wnętrza ożywią je, wprowadzając jednocześnie harmonię, panującą w przyrodzie. Inspiracją dla katalogu były między innymi: las, dżungla, pustynia, oceany i ogrody pełne kwiatów.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.