REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Szwedzkie marki znają wartość designu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 lis 2017 12:24
Szwedzkie marki znają wartość designu
fot. mat. prasowe KappAhl
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu

Galeria Północna jest nowym punktem na mapie ekspansji szwedzkiego operatora odzieżowego - spółki KappAhl. W warszawskim centrum ruszył kolejny sklep pod szyldem KappAhl i pierwszy w Polsce sklep Newbie. Design salonów zachwyca!

REKLAMA

KappAhl jest wiodącą siecią odzieżową w Europie. Sprzedaje ubrania w ponad 370 sklepach stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce oraz online. Koncept KappAhl jest wdrażany w dużych centrach handlowych, w lokalach o powierzchniach około 750 mkw. Aranżacja lokali jest efektem współpracy architektów KappAhl i projektantów z pracowni Kontekst Retail Design, która zapewniła również projekt budowlano-wykonawczy, koordynację i uzgodnienia z wynajmującym oraz nadzory autorskie.

- Przekaz marki KappAhl jest szczery i prosty. Komunikują go czarno-białe portrety osób, których niestylizowana naturalność jest typowa dla skandynawskiego sposobu bycia. Design sklepu jest przede wszystkim praktyczny i funkcjonalny. Białe stalowe moduły siatkowe tworzące sufit nie ukrywają, lecz jedynie przesłaniają strop i instalacje. Na tle szarych ścian i posadzek cienkimi białymi lub czarnymi liniami rysują się proste meble, których oczywista funkcjonalność nie dominuje nad ekspozycją produktów. Wysokie ramowe przegrody wypełnione stalową siatką w kolorze starego złota oddzielają strefy sklepu nie ograniczając przestrzeni. Przymierzalnie tradycyjnie dla sklepów KappAhl są umieszczone na środku sali sprzedaży. Obniżony sufit, żarowe oświetlenie i tradycyjne drewniane foteliki przy wejściu tworzą przyjazny klimat a lekkie częściowo ażurowe przegrody zapewniają konieczną intymność i wygodę mierzenia - mówi Krzysztof Tłuszcz z Kontekst Retail Design.

Debiutujący na polskim rynku koncept Newbie stylistyką nawiązuje do starych skandynawskich sklepów. - Jasne kolory i naturalne materiały, klasyczne meble, tradycyjna stolarka fasady przenoszą wchodzących na handlową ulicę w centrum Sztokholmu początku ubiegłego wieku - nadmienia Krzysztof Tłuszcz.

Szwedzi znają wartość designu i są dumni ze swojego wzornictwa. Hasło „Wszystko co produkujemy jest projektowane z uczuciem w naszym własnym studio” budzi zaufanie i doskonale podkreśla tradycyjne wartości jakim KappAhl jest wierny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.