REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Szwedzkie marki znają wartość designu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 lis 2017 12:24
Szwedzkie marki znają wartość designu
fot. mat. prasowe KappAhl
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu
Szwedzkie marki znają wartość designu

Galeria Północna jest nowym punktem na mapie ekspansji szwedzkiego operatora odzieżowego - spółki KappAhl. W warszawskim centrum ruszył kolejny sklep pod szyldem KappAhl i pierwszy w Polsce sklep Newbie. Design salonów zachwyca!

REKLAMA

KappAhl jest wiodącą siecią odzieżową w Europie. Sprzedaje ubrania w ponad 370 sklepach stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce oraz online. Koncept KappAhl jest wdrażany w dużych centrach handlowych, w lokalach o powierzchniach około 750 mkw. Aranżacja lokali jest efektem współpracy architektów KappAhl i projektantów z pracowni Kontekst Retail Design, która zapewniła również projekt budowlano-wykonawczy, koordynację i uzgodnienia z wynajmującym oraz nadzory autorskie.

- Przekaz marki KappAhl jest szczery i prosty. Komunikują go czarno-białe portrety osób, których niestylizowana naturalność jest typowa dla skandynawskiego sposobu bycia. Design sklepu jest przede wszystkim praktyczny i funkcjonalny. Białe stalowe moduły siatkowe tworzące sufit nie ukrywają, lecz jedynie przesłaniają strop i instalacje. Na tle szarych ścian i posadzek cienkimi białymi lub czarnymi liniami rysują się proste meble, których oczywista funkcjonalność nie dominuje nad ekspozycją produktów. Wysokie ramowe przegrody wypełnione stalową siatką w kolorze starego złota oddzielają strefy sklepu nie ograniczając przestrzeni. Przymierzalnie tradycyjnie dla sklepów KappAhl są umieszczone na środku sali sprzedaży. Obniżony sufit, żarowe oświetlenie i tradycyjne drewniane foteliki przy wejściu tworzą przyjazny klimat a lekkie częściowo ażurowe przegrody zapewniają konieczną intymność i wygodę mierzenia - mówi Krzysztof Tłuszcz z Kontekst Retail Design.

Debiutujący na polskim rynku koncept Newbie stylistyką nawiązuje do starych skandynawskich sklepów. - Jasne kolory i naturalne materiały, klasyczne meble, tradycyjna stolarka fasady przenoszą wchodzących na handlową ulicę w centrum Sztokholmu początku ubiegłego wieku - nadmienia Krzysztof Tłuszcz.

Szwedzi znają wartość designu i są dumni ze swojego wzornictwa. Hasło „Wszystko co produkujemy jest projektowane z uczuciem w naszym własnym studio” budzi zaufanie i doskonale podkreśla tradycyjne wartości jakim KappAhl jest wierny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY