Tak się zmienia Manufaktura. Zobacz najnowsze koncepty polskich i światowych marek



Propertydesign.pl - 21-07-2016 11:03


Łódzka Manufaktura skończyła w tym roku 10 lat. Wiele marek, które przedłużyły długoterminowe umowy najmu, zdecydowało się na lifting wnętrz swoich sklepów. Efekt? Butiki i restauracje zachwycają naprawdę dobrym designem.

Trudno określić jednoznacznie jeden, dominujący styl wystroju, na jaki zdecydowały się salony w łódzkiej Manufakturze. Jeśli już w ogóle pokusić się o porównanie, można powiedzieć, że marki stawiają na jasne kolory ścian, minimalizm w komunikacji wizualnej logotypów i szyldów oraz wyrafinowane i ekskluzywne materiały wykończeniowe takie jak m.in. egzotyczne drewno i kamień naturalny.

Zmiany często wydają się na tyle kosmetyczne, że mniej wprawne oko może ich w ogóle nie zauważyć. Ale zakres prac najlepiej widać na zestawieniu zdjęć „przed” i „po” liftingu.

Zobaczcie galerię "before"/"after" wybranych najemców Manufaktury, wśród nich m.in.: Yes, Gino Rossi, Wólczanka, Próchnik i Sphinx.