REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Takiego brandu w Polsce nie było. Znak rozpoznawczy? Rockowy szyk

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 08 lip 2016 11:35
Takiego brandu w Polsce nie było. Znak rozpoznawczy? Rockowy szyk
autor: T van Herwaarden, źródło: flickr.com

W warszawskich galeriach Arkadii i Galerii Mokotów pojawią się pierwsze monobrandowe sklepy amerykańskiej marki kreatora mody – Steve’a Maddena w Polsce. Otwarcia nastąpią pod koniec 2016 r.

REKLAMA

W Arkadii sklep o powierzchni 110 mkw. zlokalizowany będzie na parterze w pasażu Canaletto, pomiędzy Kazarem a Nespresso, w Galerii Mokotów natomiast salon wielkości ponad 200 mkw. znajdzie się na parterze naprzeciwko Reserved.

Steve Madden oferuje buty i torebki o intrygującym designie, dzięki czemu jego marka zyskała popularność na całym świecie. O butach tworzonych przez Steve’a Maddena mówi się, że są przede wszystkim szykowne, zgodne z trendami, ale i innowacyjne, a czasami wręcz eksperymentalne.  Rockowy szyk i gwiazdorski glamour to jej znaki rozpoznawcze.

Marka Steve Madden ma 124 sklepy w Stanach Zjednoczonych, a poza nimi obecna jest w ponad 50 krajach. Madden swoją markę założył na początku lat 90. ub.w. i jego nowatorskie buty na platformie, zainspirowane obuwiem noszonym przez gwiazdy rocka z lat 70., stały się początkiem nowego trendu.

Salon w Galerii Mokotów będzie salonem flagowym Madden'a. Sama galeria Mokotów zaś jeszcze w tym roku stanie się jedynym w Polsce miejscem, w którym koneserzy designu, mody i sztuki zyskają nową przestrzeń, wykraczającą poza ofertę handlową – The Designer Gallery. Ten unikalny koncept Unibail-Rodamco będzie oryginalnym połączeniem usług, najnowocześniejszego designu i starannie wyselekcjonowanych marek modowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.