REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 paź 2018 14:41
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop fot. mat. prasowe
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie
The Body Shop w najnowszym koncepcie. To drugi salon w Krakowie

Salon w Galerii Krakowskiej zajmuje powierzchnię ok. 35 mkw. Jego design odzwierciedla najnowszy koncept marki – Pulsensation, który został zaprojektowany w celu zapewnienia klientom jak największego komfortu.

REKLAMA

Nowo powstały salon jest 19. sklepem The Body Shop w Polsce, a drugim w Krakowie. Na całym świecie marka sprzedaje w około 4000 lokalizacji.

The Body Shop to brytyjska marka, która działa w Polsce od 11 lat. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a co ciekawe również listę produktów wegetariańskich i wegańskich. W ofercie sklepu można znaleźć kultowe masła, pachnące żele pod prysznic, balsamy do ciała, peelingi, olejki zapachowe etc. oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy, zawierające unikalne i starannie wyselekcjonowane składniki z całego świata. Marka jako pierwsza wprowadziła na rynek w całości biodegradowalne opakowania oraz jest zaangażowana w liczne akcje na rzecz ratowania środowiska naturalnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.