REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

To będzie największy butik marki Medicine

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 sie 2017 14:42
To będzie największy butik marki Medicine
fot. Medicine everyday therapy

Miejski, casualowy styl i oryginalne rozwiązania to wyróżnik - Medicine everyday therapy. Polska marka łamie schematy i przyciąga klientów limitowanymi kolekcjami autorstwa znanych artystów. Już wiemy, że pojawi się w warszawskiej Galerii Północnej. Oprócz pokaźnego metrażu, butik będzie wyróżniał najnowszy koncept aranżacji wnętrza, którym nie może pochwalić żaden z warszawskich salonów Medicine.

REKLAMA

Najnowszy butik sieci Medicine everyday therapy w Galerii Północnej zajmie powierzchnię ponad 400 mkw. Będzie pierwszym salonem marki na północy Warszawy i jednocześnie jednym z największych sklepów Medicine na terenie całej Polski.

Modowa oferta sieci Medicine obejmuje kolekcje stworzone z myślą o kobietach i mężczyznach w wieku 20-35 lat. Jednak, jak twierdzą projektanci marki, w przypadku Medicine wiek nie ma większego znaczenia. Istotna jest chęć posiadania własnego stylu oraz wyrażania go poprzez oryginalne i wygodne miejskie ubrania. Tym, co wyróżnia tą młoda polską markę na tle konkurencji są limitowane serie przygotowane we współpracy ze znanymi, utalentowanymi artystami. Unikalną kolekcję specjalnie dla Medicine stworzył m. in. Rafał Wechterowicz, jeden z najbardziej cenionych i rozchwytywanych twórców gadżetów muzycznych na świecie, który zasłynął przede wszystkim koszulkami z motywem czaszek przygotowanymi dla takich sław jak Michael Jackson, Lady Gaga czy The Rolling Stones. W ostatnim czasie do salonów trafiła także kolekcja ubrań i dodatków z pracami jednego z największych artystów początku XX wieku, przedstawiciela nowego ekspresjonizmu Jean-Michela Basquiata. Medicine everyday theraphy to jednak nie tylko oryginalne ubrania, ale też przełamujące schematy, ciekawe akcje marketingowe. Uznanie klientów zdobył m.in. Music therapy, głosząca wolność i niezależność oraz kolekcja 24 T-shirtów prezentujących ikony muzyki współczesnej, stworzona we współpracy z agencją Don’t talk to me about heroes. Teraz marka zaskoczyła fanów kolejną odsłoną projektu nieszablonowych T-shirtów stworzonych we współpracy z tatuatorami związanymi z festiwalem Tattoo Konwent.

Marka działa na polskim rynku od 2013. Założycielem marki jest Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak House, Mohito i Answear.com. W dniu premiery marka miała już  60 własnych salonów w całej Polsce oraz sklep internetowy i nadal prężnie się rozwija.    

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY