REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

To ma być facebook dla nieruchomości. Czesi z nietuzinkową aplikacją

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 paź 2019 10:02
To ma być facebook dla nieruchomości. Czesi z nietuzinkową aplikacją
fot. mat. prasowe

Czeska firma Spaceflow stworzyła aplikację, która cyfryzuje życie w budynkach ułatwiając komunikację pomiędzy zarządcami budynków, najemcami i pracownikami biur. Rozwiązanie może pełnić rolę "Facebooka" dla rynku nieruchomości.

REKLAMA

W tym momencie Spaceflow działa na łącznej powierzchni około ok. 2.8 mln mkw. biur oraz przestrzeni mixed use. Klienci Spaceflow to między innymi White Star, CPI Property Group, CA Immo, Karimpol, JLL, Savills, S+B Gruppe. W październiku 2019 r. firma wdrożyła aplikację w budynku The ICON Allianz w Wiedniu.

Spaceflow wchodzi na nowe rynki, w tym m.in. do Polski, a pieczę nad rozwojem startupu w Polsce i rejonie CEE przejęła we wrześniu br. Martina Tararuj (przez wiele lat związana z branżą nieruchomości oraz obszarów technologicznych; mentor m.in StartUp Academy w Warszawie oraz KTP ScaleUp przy Krakowskim Parku Technologicznym).

W Warszawie pierwsze wdrożenie zaplanowane jest m.in. w budynku Proximo przy Rondzie Daszyńskiego. Z racji dużego zainteresowania od strony asset managerów technologią zorientowaną na człowieka Spaceflow prowadzi już intensywne rozmowy z dużymi deweloperami między innymi w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Trójmieście.

Narzędzie ma wiele przydatnych funkcji. Najważniejszą z nich jest ułatwienie komunikacji i wykorzystanie potencjału ludzi skupionych w lokalnej społeczności. Aplikacja zawiera m.in. informacje dotyczące usług, serwisów działających w obrębie budynku oraz jego okolicy. Dzięki niej użytkownicy budynku lub kompleksu mają np. dostęp do bazy usług, rabatów oraz eventów, a także innych typowo lifestylowych wydarzeń np. zajęć fitness, jogi.

W aplikacji funkcjonuje również „tablica" ogłoszeń dla pracowników, np. typu carpooling, wynajem parkingu itp. Jej użytkownicy mogą również mieć dostęp do menu restauracji i kafejek w obrębie budynku, robić rezerwacje, a w przyszłości także płacić za usługi. Firmy, które chcą zaistnieć wraz ze swoją ofertą. Usługodawcy nie ponoszą za to żadnych dodatkowych kosztów, w zamian muszą tylko zaproponować zniżkę dla użytkowników biurowca lub danej przestrzeni.

Aplikacja oferuje również osobne funkcje dla zarządców nieruchomości i najemców. W ramach panelu administratora zarządca może kreować grupy odbiorców i komunikować się z nimi bezpośrednio. Może m.in. przekazywać informacje o remontach i usterkach. A także np. rezerwować sale i prowadzić spersonalizowaną komunikację na życzenie klientów. Aplikacja również jest gotowa na integrację z systemami automatyzacji np. wchodzenie do budynku, obsługa bramek, wind, drzwi wejściowych itp. Każda integracja jest personalizowana oraz przygotowywana na potrzeby budynku.

Spaceflow umożliwia także zrzeszanie i integrację lokalnej społeczności ułatwiając komunikację jej członków (w obrębie kompleksu np. kilku biurowców) Dzięki aplikacji można tworzyć m.in. własne wydarzenia i wymieniać się informacjami. Jej wdrożenie zajmuje od kilku do kilkunastu dni i nie jest skomplikowane.

Spaceflow funkcjonuje już m.in. w Czechach, Austrii, Niemczech, UK, na Węgrzech i Słowacji. Ma również wdrożenia w rejonie CEE, w krajach skandynawskich (Dania, Szwecja), a także w miastach: w Nowym Jorku i Los Angeles.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.