REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

TRE - nowa marka Tomka Rygalika

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 paź 2016 11:01
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE, fot. materiały prasowe
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika
TRE - nowa marka Tomka Rygalika

TRE powstała z inicjatywy Tomka Rygalika, który przekuł swoją filozofię myślenia na markę. To efekt tęsknoty za rzeczami wyjątkowymi i użytecznymi, trwałymi i takimi, które stają się nam bliskie.

REKLAMA

Marka TRE to odpowiedź na potrzeby dążenia człowieka do równowagi i prostoty. Stworzona z myślą o ludziach, którzy żyją świadomie i z atencją podchodzą do wyboru produktów, którymi się otaczają. Istotą marki jest trwałość fizyczna oraz estetyczna przedmiotów codziennego użytku.

Wartości TRE są uniwersalne kulturowo, dlatego do projektu zaproszono projektantów z całego świata.

Wykorzystywane przez TRE materiały zostały dobrane świadomie, w myśl idei o uniwersalizmie i trwałości. Wykonane z najwyższej jakości materiałów wybranych tak, by forma stanowiła jedność z funkcją i filozofią życia.

Marka TRE powstała ze sprzeciwu wobec nadmiernej konsumpcji i nadprodukcji. - TRE to koń trojański konsumpcjonizmu zachęcający do odrzucenia tego, co zbędne i otaczania się tym co ponadczasowe, co można przekazać kolejnym pokoleniom – podkreśla Tomek Rygalik.

Takie są produkty TRE. Unikalne ale zarazem proste formy, oparte na solidnym koncepcyjnym fundamencie. Świadome, rozważne gospodarowanie materiałami przy projektowaniu zawsze było, jest i będzie wyróżniało dobre projektowanie. Podobnie jak jakość, trwałość i wyrafinowane myślenie koncepcyjne.

Marka TRE z sukcesem zadebiutowała na światowych wystawach na Ambiente we Frankfurcie i Maison&Objet w Paryżu. Jej unikalny charakter docenili prestiżowi odbiorcy z całego świata. Na polskim rynku marka TRE została zaprezentowana we wnętrzach mieszczącego się w obrębie Fortów Mokotów studia Jasna Sprawa. Docelowo na terenie fortów będzie znajdować się także Showroom połączony z biurem firmy.

Co wyróżnia markę?

Autentyczność

„Balance” nie udaje drewnianej, to lampa wykonana z buku. Dzięki zastosowaniu technologii termicznej obróbki drewna, możliwe stało się uzbrojenie drewna w diody LED. Umieszczony na lampie suwak pozwala ustawić ją pod pożądanym kątem. W produkcie wykorzystano naturalne piękno drewna zamkniętego w prostej formie użytkowej.

Naturalność

Ku naturze zwraca się też Left Light, którą od niechcenia można oprzeć o ścianę, by emanowała subtelną aurą. Z jednego kawałka litego drewna wycięte są też deski kuchenne Solidboard. Stabilizowane termicznie nie pochłaniają wilgoci, nie odkształcają się, nie zmieniają koloru pod wpływem mycia. Są antybakteryjne. Każda jest inna, unikalna, dzięki układowi słojów zachowanych podczas obróbki technicznej. A dzięki podchwytowi są łatwe do przenoszenia, poręczne do prezentacji jedzenia.

Oryginalność

Karafki 1L Carafe wykonane są ze szkła laboratoryjnego. W zamyśle to naczynia, w istocie – dzieła sztuki. Zapewniają doznania, prowokują. Podawanie wody, czy wina staje się wyjątkowym doświadczeniem. Subtelnie wyrafinowany projekt graficzny na powierzchni szkła jest w istocie podziałką do odmierzania mililitrów.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY