REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Trzy strefy showroomu według Dr Ireny Eris

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 15 gru 2017 09:10
Trzy strefy showroomu według Dr Ireny Eris
fot. mat. pras.
Trzy strefy showroomu według Dr Ireny Eris
Trzy strefy showroomu według Dr Ireny Eris

Concept Store Dr Irena Eris w Galerii Mokotów pokazuje, jak zmienia się podejście najemców do wymagań rynku. Nowy showroom to przestrzeń, stworzona z myślą o komunikacji z klientem. - Możemy tu pokazać całą ofertę Dr Irena Eris, w tym szeroką gamę kosmetyków,  jak i pozostałe filary marki: Hotele Spa Dr Irena Eris oraz Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris - mówi Wiktoria Brzozowska, dyrektor marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris.

REKLAMA

Przestronny salon o powierzchni 100 mkw. zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii Mokotów w strefie design galery. – Chcieliśmy stworzyć przede wszystkim miejsce wizerunkowe dla marki Dr Irena Eris. W salonie, otwartym w październiku 2017 r. pracują osoby posiadające pełną wiedzę na temat każdego z obszarów naszej działalności. Tak więc nie tylko promujemy tu nasze produkty kosmetyczne, ale też wszystko, co wiąże się z marką – mówi Wiktoria Brzozowska, dyrektor marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris.

Powierzchnia salonu podzielona została na trzy obszary. Pierwszy to część ekspozycyjna, gdzie klient może zapoznać się z ofertą kosmetyków kolorowych i wraz z konsultantem szczegółowo omówić ich działanie lub też wypróbować na miejscu testery poszczególnych preparatów czy linii kosmetycznych. Druga część to strefa diagnostyczna, gdzie można przeprowadzić profesjonalne badanie skóry, a kolejna, tzw. „kolorowa” czyli strefa makijażowa.

- W naszym salonie można przetestować kosmetyki, można je również od razu zakupić, ale także skorzystać z konsultacji kosmetologa lub wizażystki. Na miejscu oferujemy bardzo dokładny wywiad kosmetyczny, taki jaki przeprowadzany jest w naszym Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris. W nowym koncepcie udostępniamy również specjalistyczny aparat „Visia”, który w sposób bardzo precyzyjny bada kondycję skóry i może zmierzyć każdą zmarszczkę oraz niedoskonałość. Takie badanie byłoby trudne do przeprowadzenia w warunkach tradycyjnego sklepu. Jednak w utworzonej przez nas przestrzeni klientowi możemy zaoferować czas, komfortowe otoczenie, jak i pomoc specjalistów. Ponadto jest to miejsce, w którym można poznać szczegóły dotyczące naszej oferty hotelowej oraz propozycję Kosmetycznych Instytutów – mówi Wiktoria Brzozowska, dyrektor marketingu w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris

Jak dodaje, Concept Store Dr Irena Eris w Galerii Mokotów to projekt pilotażowy. Czas pokaże jak zostanie przyjęty przez rynek i klientów i czy powstaną kolejne tego typu placówki w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.