REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 sie 2016 15:33
Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty
Nowy salon Swarovski w Manufakturze (mat.pras.)
Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty
Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty

Nowy salon Swarovski w Manufakturze urzeka minimalistyczną elegancją. Za koncept nazwany „Crystal Forest” współodpowiedzialny jest słynny japoński projektant i artysta - Tokujin Yoshioka, którego prace możemy oglądać w najlepszych muzeach sztuki współczesnej, m.in. w MoMA w Nowym Jorku i Centrum Pompidou w Paryżu.

REKLAMA

Elegancki salon mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury i ma powierzchnię 49,2 mkw. To 26. firmowy butik marki w Polsce. - Manufaktura to największe i najlepsze miejsce modowe na mapie Łodzi. Swarovski zawsze chciał być obecny w tym fantastycznym projekcie. Czekaliśmy na odpowiednią lokalizację oraz kształt i wielkość lokalu. Dzięki owocnej współpracy z firmą Apsys zrealizowaliśmy nasz projekt i z dumą mogę powiedzieć, że doczekaliśmy sie w Łodzi przepięknego butiku – tłumaczy Ewa Sereczyńska, Dyrektor Zarządzająca Swarovski Poland.

Salon w Manufakturze urzeka minimalistyczną elegancją. Za koncept nazwany „Crystal Forest” współodpowiedzialny jest słynny japoński projektant i artysta - Tokujin Yoshioka, którego prace możemy oglądać w najlepszych muzeach sztuki współczesnej, m.in. w MoMA w Nowym Jorku i Centrum Pompidou w Paryżu. Motyw „Crystal Forest” podkreśla nieskończone możliwości jakie daje kryształ oraz ukazuje głębokie powiązania firmy z naturą. Na uwagę zwracają detale – misterny, ultranowoczesny żyrandol w centralnym punkcie salonu oraz oryginalne dekoracje ścienne, które stanowią znakomite uzupełnienie minimalistycznych mebli i witryn.

Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowyc. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W roku 2012 Grupa odnotowała przychody sięgające 3,1 miliarda euro i zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.

W Polsce, poza salonami monobrandowymi, Swarovski w dalszym ciągu rozwija swoją sieć dystrybucji poprzez multibrandowe projekty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY