REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 sie 2016 15:33
Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty
Nowy salon Swarovski w Manufakturze (mat.pras.)
Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty
Tu liczą się detale. Salon Swarovski w koncepcie japońskiego artysty

Nowy salon Swarovski w Manufakturze urzeka minimalistyczną elegancją. Za koncept nazwany „Crystal Forest” współodpowiedzialny jest słynny japoński projektant i artysta - Tokujin Yoshioka, którego prace możemy oglądać w najlepszych muzeach sztuki współczesnej, m.in. w MoMA w Nowym Jorku i Centrum Pompidou w Paryżu.

REKLAMA

Elegancki salon mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury i ma powierzchnię 49,2 mkw. To 26. firmowy butik marki w Polsce. - Manufaktura to największe i najlepsze miejsce modowe na mapie Łodzi. Swarovski zawsze chciał być obecny w tym fantastycznym projekcie. Czekaliśmy na odpowiednią lokalizację oraz kształt i wielkość lokalu. Dzięki owocnej współpracy z firmą Apsys zrealizowaliśmy nasz projekt i z dumą mogę powiedzieć, że doczekaliśmy sie w Łodzi przepięknego butiku – tłumaczy Ewa Sereczyńska, Dyrektor Zarządzająca Swarovski Poland.

Salon w Manufakturze urzeka minimalistyczną elegancją. Za koncept nazwany „Crystal Forest” współodpowiedzialny jest słynny japoński projektant i artysta - Tokujin Yoshioka, którego prace możemy oglądać w najlepszych muzeach sztuki współczesnej, m.in. w MoMA w Nowym Jorku i Centrum Pompidou w Paryżu. Motyw „Crystal Forest” podkreśla nieskończone możliwości jakie daje kryształ oraz ukazuje głębokie powiązania firmy z naturą. Na uwagę zwracają detale – misterny, ultranowoczesny żyrandol w centralnym punkcie salonu oraz oryginalne dekoracje ścienne, które stanowią znakomite uzupełnienie minimalistycznych mebli i witryn.

Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowyc. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. W roku 2012 Grupa odnotowała przychody sięgające 3,1 miliarda euro i zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.

W Polsce, poza salonami monobrandowymi, Swarovski w dalszym ciągu rozwija swoją sieć dystrybucji poprzez multibrandowe projekty.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.