REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 cze 2018 11:35
Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina
fot. mat. pras.
Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina
Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina
Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina
Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina
Upcycling, rękodzieło i niepowtarzalność. Takie mają być hotele Selina

W niedługim czasie na polskim rynku hotelarskim pojawi się nowa marka - Selina. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina.

REKLAMA

Prowadzenie hotelu to niełatwe zadanie. Nie tylko wymaga ono dużej wiedzy i doświadczenia, ale także elastyczności i umiejętności zidentyfikowania tego, co jest ważne dla współczesnych podróżnych, których potrzeby szybko się zmieniają. Obecnie najistotniejsze jest wdrażanie nowoczesnych technologii oraz projektowanie przestrzeni w taki sposób, aby odpowiadały one na potrzeby gości, pozytywnie wpływały na ich samopoczucie oraz sprzyjały nawiązywaniu relacji z innymi.

Trudy ciągłej rywalizacji o klienta mogą odczuwać zwłaszcza indywidualni właściciele. Z najnowszego raportu rocznego Market Insights, opublikowanego przez Colliers, wynika, że w Polsce działa ok. 2 800 hoteli. Większość z nich należy do właścicieli indywidualnych (wg. raportu Emmerson Evaluation „Rynek hotelowy w Polsce 2017”), którzy muszą konkurować zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi sieciami. Eksperci Colliers przewidują, że w najbliższych latach nastąpi zmiana proporcji pomiędzy hotelami sieciowymi i niesieciowymi na korzyść tych pierwszych. Niezależnym właścicielom hoteli Selina oferuje rozwiązanie, które pozwoli im zachować swoje aktywa i pozostać konkurencyjnymi przy minimalnym ryzyku i wysiłku.

- Właścicielom hoteli, którzy zdecydują się wynająć nam swoje nieruchomości, oferujemy nie tylko konkurencyjne czynsze. Stawiamy na bliską współpracę z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie i generowania w nim ruchu. Chcemy łączyć ich doświadczenie i znajomość lokalnego rynku z naszym innowacyjnym konceptem, odpowiadającym na potrzeby współczesnych podróżnych. Pragniemy wspólnie tworzyć miejsca, które pokochają nie tylko turyści, ale także lokalne społeczności, w tym nasi sąsiedzi, pracownicy oraz biznes korzystający z przestrzeni coworkingowych. Taki model współpracy okazał się dużym sukcesem we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy pewni, że w Polsce też znajdziemy partnerów do współtworzenia nowatorskiego konceptu Selina – mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce.

Selina podpisuje umowy najmu na około 20 lat i w większości bierze na siebie odpowiedzialność za modernizację nieruchomości oraz dostosowanie jej do nowej funkcji. Proces ten może przebiegać bardzo szybko – trwa średnio 90-120 dni, a do współpracy zapraszani są lokalni deweloperzy, artyści oraz rzemieślnicy. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.

- Design w hotelach Selina dopasowujemy do funkcji, jakie pełnią poszczególne przestrzenie – chcemy, aby sprzyjał relaksowi, pracy lub zabawie, a przede wszystkim nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi. Każda nasza lokalizacja jest przy tym wyjątkowa, ponieważ tworzymy ją razem z naszymi lokalnymi partnerami. Bardzo cenimy sobie historię i kulturę danego miejsca i chcemy do nich nawiązywać – dodaje Renata Kusznierska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.