REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 cze 2017 12:25
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce fot. mat. prasowe
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce
Urban Nature Culture - nowa marka dostępna już w Polsce

BM Housing wprowadza na polski rynek nową markę. Urban Nature Culture to akcesoria do wnętrz projektowane i tworzone w Amsterdamie.

REKLAMA

Produkty marki Urban Nature Culture łączą w sobie wpływy i surowce z całego świata, w tym drewno mango, ceramikę, jutę, bambus, szkło z recyklingu, odpady bawełniane oraz drewno Bofofee z Etiopii. Poprzez ujęcie różnych kultur i uhonorowanie rzemiosła marka Urban Nature Culture ma do opowiedzenia wiele ciekawych historii.

Właścicielka firmy - Anne Marie Hermans, po ponad 18 latach pracy w terenie założyła Urban Nature Culture jako markę, która ma reprezentować jej miłość do podróżowania, poznawania nowych ludzi, odwiedzania różnych miejsc i odkrywania nieznanych materiałów. Z misją kreowania i dzielenia się pięknymi produktami znalezionymi podczas licznych podróży za sprawą Urban Nature Culture Anne Marie opowiada historię tradycji rzemieślniczej, surowych i innowacyjnych materiałów, silnego związku z przyrodą oraz nowoczesnego przełożenia starożytnych kultur we współczesnej, miejskiej tkance.

- Urban Nature Culture reprezentuje wszystko, co ma dla mnie znaczenie. Spotkania z ludźmi, dla których pracujemy, spotkania z zespołem, w celu tworzenia nowych kolekcji oraz spotkania z rzemieślnikami, którzy to wszystko produkują. Za każdym razem, gdy wyruszam w podróż, wracam do domu z nowymi historiami, i to właśnie te historie są częścią marki. Pora opowiedzieć naszą historię w Polsce. Spotkajmy się - mówi Hermans.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY