REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 lut 2018 11:16
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
Artur Indyka, fot. PTWP
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory
W 2018 roku będą królowały zdecydowane kolory

Dominację w nadchodzącym sezonie żywych, zdecydowanych kolorów w aranżacjach wnętrz oraz wzrost znaczenia roli tkanin zapowiedzieli uczestnicy panelu odbywającego się w ramach cyklu „Design. Tworzywo – Tkanina” na „4 Design Days”.

REKLAMA

W panelu udział wzięli: Monika Fedor, product manager firmy Davis, Marta Kaczanowska, creative product manager firmy Fargotex, Paweł Zapał, przedstawiciel handlowy w Polsce firmy Spradling Europe oraz Artur Indyka, projektant wnętrz (moderacja).

Dzięki tkaninie – jej wzorowi, kolorowi i strukturze – możemy zbudować styl aranżacji wnętrza. Możemy też podkreślić wszystkie jego zalety i zatuszować braki. Tym samym rola tkanin zarówno mieszkaniowych, jak i kontraktowych zdecydowanie rośnie – oceniła Monika Fedor, charakteryzując wpływ tkanin tapicerskich i dekoracyjnych na aranżację wnętrza.

Zdaniem uczestników dyskusji, w 2018 roku tkaniny tapicerskie i tekstylia będą odgrywały jeszcze większą rolę w aranżacji wnętrz niż w poprzednich latach. Dotyczyć będzie to zarówno mebli tapicerowanych, jak i dekoracji.

Jednocześnie paneliści podkreślali niesłabnącą popularność bieli i szarości. Ich zdaniem, obydwa kolory jeszcze długo będą wiodły prym na rynku, choć nie powinny go zdominować w takim stopniu jak w poprzednich sezonach. Dlatego wyrażali nadzieję, że rok 2018 będzie należał do bardziej zdecydowanej kolorystyki.

Powinniśmy uczyć klientów korzystania z szerokiej palety kolorystycznej, nie bojąc się bardziej odważnych wyborów – przekonywała Monika Fedor. I dodawała: Na tym polega nasza rola – pokazywać rozwiązania, które nie tylko odmienią wnętrza, ale też przekonają samych klientów do ich wyboru.

Prowadzący dyskusję Artur Indyka wskazywał architektów i projektantów jako osoby, na których spoczywa olbrzymia odpowiedzialność w kwestii promowania trendów kolorystycznych i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Może to my architekci powinniśmy przekonać klientów do sięgania pod zdecydowane kolory. Sądzę, że w dużej mierze na nas spoczywa to zadanie – twierdził.

Przy tej okazji Marta Kaczanowska przypominała o konieczności wsłuchiwania się w sygnały płynące z rynku. Przygotowując jakąkolwiek nową kolekcję, równocześnie patrzymy na potrzeby rynku, ale i klientów – stwierdziła. Tylko wtedy jako producenci i dystrybutorzy możemy liczyć na sukces – dodawała.

Uczestniczący w spotkaniu producenci i dystrybutorzy byli zgodni, że za wynikami sprzedażowymi tkanin stoją nie tylko ogłaszane każdego roku wiodące trendy, ale też działania promocyjne poszczególnych firm.

Zdaniem uczestników dyskusji, w 2018 roku modne powinny być nie tylko mocne, odważnie wprowadzane kolory, ale też duże wzory oraz wyraziste struktury. Wciąż ważne będą również trendy inspirowane naturą. Ze zdwojoną siłą powróci nurt eko, wyrażający się nie tylko w stosowaniu motywów roślinnych, ale też tak zwanych kolorów ziemi i materiałów o naturalnym pochodzeniu – przekonywała Marta Kaczanowska.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.