REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

www.kanlux.pl
×

Szukaj w serwisie

W designie nie produkt, lecz człowiek jest celem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 lut 2016 14:24
W designie nie produkt, lecz człowiek jest celem
fot. Fotolia

Dlaczego dziś produkty i usługi muszą być zindywidualizowane, szyte na miarę klienta? Dowiemy się tego podczas sesji „Design. Nie produkt, lecz człowiek jest celem”, która odbędzie się w ramach 4 Design Days.

REKLAMA

Dyskusja rozpocznie się 11 lutego 2016 r. o godzinie 16 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Paneliści będą rozmawiać między innymi o tym, że dziś już nie można patrzeć na projektowanie w oderwaniu od takich dziedzin, jak marketing, technologia, finanse czy handel. Również socjologia i psychologia są ważne, ponieważ zawsze chodzi o człowieka.

Produkty i usługi muszą być zindywidualizowane, szyte na miarę klienta. Najpierw trzeba się dowiedzieć, kim on jest, jak żyje i jakimi wartościami kieruje się w życiu. Dopiero potem można projektować dla niego rozwiązania.

Nad tymi zagadnieniami rozmawiać będą zaproszeni goście: Krzysztof Chróścielewski, kierownik Katedry Wzornictwa Wydziału Wzornictwa i Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, Bożena Gargas, prezes zarządu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Paweł Grobelny, projektant, wykładowca Wydział Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie i School of Form w Poznaniu, Aneta Jędrasik, projektant, przedstawiciel Zehnder Polska, Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu Mikomax, Bartosz Piotrowski, główny projektant PESA Bydgoszcz SA, Katarzyna Sokołowska, designer SOKKA, Oskar Zięta, prezes zarządu Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.

Dyskusję poprowadzi prof. Marek Adamczewski z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, projektant wzornictwa przemysłowego, właściciel studia MaradDesign i reprezentant Instytutu Wzornictwa Przemysłowego.

Profesor od lat prowadzi warsztaty interdyscyplinarne, na których powstają projekty produktów dla konkretnych firm. Studenci pracują w zespołach złożonych m.in. z technologów, ekonomistów i specjalistów od administracji. Po pewnym czasie dochodzą do wniosku, że najważniejszy jest cel, jaki mają osiągnąć dzięki spożytkowaniu wiedzy z różnych dziedzin. Na tym właśnie polega wzornictwo.

Więcej o 4 Design Days na www.4dd.pl.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY