REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Suzuki Motor Poland idzie nowe. Zmienia się standard wyglądu i wyposażenie salonów sprzedaży

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 wrz 2018 13:15
W Suzuki Motor Poland idzie nowe. Zmienia się standard wyglądu i wyposażenie salonów sprzedaży
fot. mat. prasowe
W Suzuki Motor Poland idzie nowe. Zmienia się standard wyglądu i wyposażenie salonów sprzedaży
W Suzuki Motor Poland idzie nowe. Zmienia się standard wyglądu i wyposażenie salonów sprzedaży
W Suzuki Motor Poland idzie nowe. Zmienia się standard wyglądu i wyposażenie salonów sprzedaży

Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.

REKLAMA

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Jest on oparty na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation. Końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Autorem konceptu wizualnego i księgi standardów wystroju nowych salonów jest agencja Communication Unimited. Projekt architektoniczny przygotowała Maria Kowalewska.

- Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Poprzez użytą kolorystykę salon Suzuki nawiązuje do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty czerwieni, symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki. Opracowując projekt, uwzględniliśmy również potrzeby współczesnych klientów, zasady ergonomii i funkcjonalności – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów.

Specjalną atencją zostały otoczone dzieci klientów salonów Suzuki, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń, tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów marki, a lampy emitujące światło w kolorze niebieskim, oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych, tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli również możliwość zapoznania się z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Pierwszy salon Suzuki Motor Poland, w nowej odsłonie działa już w Warszawie, przy
ul. Połczyńskiej, kolejny w Łodzi zostanie otwarty niebawem. W ciągu trzech lat Suzuki Motor Poland zamierza zmienić wygląd wszystkich swoich salonów w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.