REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 maj 2017 09:21
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych fot. mat. prasowe
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych
W tej kawiarni poczujesz się jak na statku. Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych

Osoby spacerujące po bulwarach wiślanych mogą wstąpić na kawę do unikalnego lokalu, który swoją architekturą nawiązuje do brytyjskich statków z lat 90. To najnowsza warszawska kawiarnia Green Caffè Nero. W wystroju wnętrza wykorzystano takie elementy jak mahoniowy bar ze złotymi metalowymi okuciami czy mahoniowa boazeria. Zamontowano też oryginalny gwizdek pokładowy z polskiego transatlantyku MS „Batory”.

REKLAMA

Kawiarnia Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych to dobre miejsce, aby zatrzymać się na odpoczynek w trakcie spaceru czy przejażdżki rowerowej nad Wisłą lub zaopatrzyć w kawę na dalszą drogę. To jednak nie wszystko. Kawiarnia przewiduje organizację szeregu wydarzeń zachęcających mieszkańców Warszawy do poszerzania swojej wiedzy z zakresu historii i kultury, a także do podejmowania różnego rodzaju aktywności i prowadzenia zdrowego stylu życia.

- Bulwary wiślane to jedna z najatrakcyjniejszych przestrzeni miejskich w Warszawie przeznaczonych do aktywnego wypoczynku oraz organizacji różnego rodzaju wydarzeń kulturalnych. Bardzo cieszymy się, że to właśnie tutaj znajduje się nasza kolejna kawiarnia, zwłaszcza że chcemy aktywnie uczestniczyć w życiu miasta. Na bulwarach wiślanych planujemy organizować ciekawe warsztaty, gry miejskie, seanse filmowe oraz różne spotkania tematyczne poświęcone m.in. historii, literaturze, przedsiębiorczości czy filozofii slow life, a także naszej specjalności – kawie. Zamierzamy też włączyć się w obchody Roku Rzeki Wisły – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Kawiarnia Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych będzie organizować zarówno imprezy okolicznościowe, jak i wydarzenia cykliczne. Wszystkie będą miały charakter otwarty i bezpłatny. Kalendarz wydarzeń został zaplanowany tak, aby przez cały rok przez większość dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w kawiarni odbywały się spotkania tematyczne.

Wśród zaplanowanych akcji znajdą się spacery #zKawaPoBulwarach poświęcone historii nadwiślańskiej promenady i okolic oraz cykl spotkań „Nasze miasto Warszawa”, podczas których uczestnicy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat historii Warszawy i Wisły oraz dorobku artystycznego stolicy. Ciekawe rozmowy o tematyce kulturalno-naukowej będą prowadzone w ramach cyklu „Wszystko, o czym nie wiecie, a chcielibyście wiedzieć”. Z kolei program „Greenowy Punkt Widzenia” będzie dedykowany nurtowi slow life, w tym slow food oraz filozofii midfulness. Green Caffè Nero zaplanowało również akcje nakierowane na aktywizację różnych grup społecznych, m.in. w zakresie rozwoju przedsiębiorczości. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych – będą one organizowane w ramach cyklu spotkań „Mamo, tato idź na kawę, bo ja się bawię”.

Najnowsza kawiarnia Green Caffè Nero, która jest zarazem pierwszym lokalem marki na Powiślu, znajduje się na Bulwarze Jana Karskiego. W tym samym pawilonie, od 1 czerwca, będzie działał punkt informacji turystycznej, w którym odwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą kulturalną stolicy, a także z ofertą rejsów po Wiśle. Informacja turystyczna będzie obsługiwana przez Green Caffè Nero.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY