REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W The Body Shop nie tylko przyjazne naturze kosmetyki, ale też design

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 sie 2016 11:27
W The Body Shop nie tylko przyjazne naturze kosmetyki, ale też design
Salon The Body Shop, fot. Manufaktura
W The Body Shop nie tylko przyjazne naturze kosmetyki, ale też design
W The Body Shop nie tylko przyjazne naturze kosmetyki, ale też design
W The Body Shop nie tylko przyjazne naturze kosmetyki, ale też design

Biała cegła, drewno i zieleń - tak wygląda nowy salon The Body Shop, który został właśnie otwarty w łódzkiej Manufakturze. Salon powstał według obowiązującego konceptu brandu.

REKLAMA

Salon znajduje się na parterze galerii handlowej Manufaktury, zajmując powierzchnię około 50 mkw. Design sklepu odzwierciedla najnowszy koncept marki. Pulsensation, który został zaprojektowany w celu zapewnienia klientom jak największego komfortu. - Nasi klienci uwielbiają testować produkty, zarówno z linii pielęgnacyjnej ciała jak i twarzy. Ciekawe składniki z różnych zakątków świata, niepowtarzalne zapachy oraz zastosowanie najnowszych technologii zachęcają do poznawania asortymentu już w sklepie – mówi Justyna Chybowska, Senior Brand Manager marki The Body Shop. Sam salon jest jasny i nowoczesny, ale w samym wystroju dużo natury: zieleni i naturalnych materiałów.

The Body Shop to brytyjska marka, która działa w Polsce już od 9 lat i znajduje się w portfolio grupy Alshaya Poland. Nowo powstały salon jest 13 sklepem The Body Shop w Polsce. Na całym świecie marka sprzedaje w około 4000 lokalizacji. The Body Shop jest naturalną i etyczną marką kosmetyczną, będącą przykładem firmy przyjaznej środowisku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.