REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 cze 2016 10:55
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
Tallinder, Arkadia, fot. LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP

Na początku br. LPP zaprezentowało swoją pierwszą markę premium – Tallinder. Nie tak dawno otwarto jej salon w warszawskim CH Arkadia. Do współpracy przy projekcie zaproszono renomowane studio Brinkworth z Londynu. Jak wyglądała praca nad konceptem i co go wyróżnia? O tym mówi Marta Chlewicka, rzecznik prasowy LPP.

REKLAMA

- Przygotowanie konceptu salonu, który byłby spójny z naszymi założeniami a jednocześnie odpowiadał potrzebom klientów z kategorii premium było dla nas dużym wyzwaniem. Prace nad konceptem wyprzedziły badania, z których dowiedzieliśmy się o tym,  jakie zwyczaje zakupowe mają nasi przyszli klienci, co ich w sklepach marek premium interesuje, a co już niekoniecznie - wspomina Marta Chlewicka.

LPP zaprosiło do współpracy przy projekcie sklepów londyńskie studio Brinkworth, które pracowało wcześniej z takimi brandami jak All Saints, Karen Millen czy Hugo Boss. - Przeprowadziliśmy najpierw wspólnie warsztaty na linii Londyn – Gdańsk, w których aktywnie uczestniczył Departamentem Aranżacji Salonów Tallinder, LP, z których wyłonił się spójny koncept nazwany „The home of refined style”, co można tłumaczyć jako "Dom Wysublimowanego Stylu" - wspomina.

Jaka idea przyświecała LPP? - Klienci mieli poczuć się u nas wyjątkowo. Założenie było takie, aby czas spędzony w Tallinderze nie był tylko doświadczeniem zakupowym, ale szerszym, czymś na kształt sprawienia sobie wyjątkowej przyjemności. Dlatego w naszych sklepach będzie można nie tylko kupić ubrania z naszych kolekcji, ale również zrelaksować się w strefie lounge z kominkiem czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie czy architekturze. To, co będzie nas wyróżniało to naturalne materiały, z jakich budujemy nasze salony, takie jak skóra, kamień czy barwione atramentem drewno - podkreśla rzecznik prasowy LPP.

Każdy z dotychczasowo otwartych salonów (łącznie z warszawskim jest ich 8: Gdańsk, Gdynia, Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Katowice i Szczecin, a w planach na jesień Poznań) jest projektowany indywidualnie. - Różnice wynikają ze specyfiki lokalu, m.in. wysokość montażu instalacji, szerokość witryny, a przede wszystkim z kształtu i powierzchni lokalu. Dlatego każdy salon jest inny, niemniej charakterystyka i styl aranżacji pozostają spójne - zauważa Chlewicka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.