REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 cze 2016 10:55
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
Tallinder, Arkadia, fot. LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP
W tym salonie poczujemy się wyjątkowo. To Tallinder, czyli nowa marka LPP

Na początku br. LPP zaprezentowało swoją pierwszą markę premium – Tallinder. Nie tak dawno otwarto jej salon w warszawskim CH Arkadia. Do współpracy przy projekcie zaproszono renomowane studio Brinkworth z Londynu. Jak wyglądała praca nad konceptem i co go wyróżnia? O tym mówi Marta Chlewicka, rzecznik prasowy LPP.

REKLAMA

- Przygotowanie konceptu salonu, który byłby spójny z naszymi założeniami a jednocześnie odpowiadał potrzebom klientów z kategorii premium było dla nas dużym wyzwaniem. Prace nad konceptem wyprzedziły badania, z których dowiedzieliśmy się o tym,  jakie zwyczaje zakupowe mają nasi przyszli klienci, co ich w sklepach marek premium interesuje, a co już niekoniecznie - wspomina Marta Chlewicka.

LPP zaprosiło do współpracy przy projekcie sklepów londyńskie studio Brinkworth, które pracowało wcześniej z takimi brandami jak All Saints, Karen Millen czy Hugo Boss. - Przeprowadziliśmy najpierw wspólnie warsztaty na linii Londyn – Gdańsk, w których aktywnie uczestniczył Departamentem Aranżacji Salonów Tallinder, LP, z których wyłonił się spójny koncept nazwany „The home of refined style”, co można tłumaczyć jako "Dom Wysublimowanego Stylu" - wspomina.

Jaka idea przyświecała LPP? - Klienci mieli poczuć się u nas wyjątkowo. Założenie było takie, aby czas spędzony w Tallinderze nie był tylko doświadczeniem zakupowym, ale szerszym, czymś na kształt sprawienia sobie wyjątkowej przyjemności. Dlatego w naszych sklepach będzie można nie tylko kupić ubrania z naszych kolekcji, ale również zrelaksować się w strefie lounge z kominkiem czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie czy architekturze. To, co będzie nas wyróżniało to naturalne materiały, z jakich budujemy nasze salony, takie jak skóra, kamień czy barwione atramentem drewno - podkreśla rzecznik prasowy LPP.

Każdy z dotychczasowo otwartych salonów (łącznie z warszawskim jest ich 8: Gdańsk, Gdynia, Lublin, Bydgoszcz, Wrocław, Katowice i Szczecin, a w planach na jesień Poznań) jest projektowany indywidualnie. - Różnice wynikają ze specyfiki lokalu, m.in. wysokość montażu instalacji, szerokość witryny, a przede wszystkim z kształtu i powierzchni lokalu. Dlatego każdy salon jest inny, niemniej charakterystyka i styl aranżacji pozostają spójne - zauważa Chlewicka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY