REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 sie 2018 10:22
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami
TON Collection Box 2018 fot. mat. prasowe TON
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami
Warto inwestować w design katalogu i boxu z wzornikami

Firma TON zaimponowała materiałami komunikacyjnymi. Prace nad nowym katalogiem i boxem z wzornikami, trwały ponad dwa lata, zaangażowanych było ponad 20 osób, byli to zarówno pracownicy TON, jak i firm zewnętrznych. A teraz TON otrzymał za nie Oskara designu.

REKLAMA

Podczas tegorocznej edycji Red Dot Design Awards TON otrzymał tytuł Zwycięzca w kategorii Communication Design 2018 w kategorii Collection Box za nowy komplet wzorników i katalogów. Ponad 8 600 projektów z 45 krajów rywalizowało o nagrody w tym roku.

- Nagroda jest zawsze doskonałym potwierdzeniem, że nasza praca zmierza we właściwym kierunku. Cieszymy się, że uznanie zdobywają nie tylko nasze produkty, ale także nasza strategia komunikacji - powiedział Jan Juza, dyrektor marketingu TON. - Opracowanie w Czechach materiałów dla wielu grup docelowych w ponad 60 krajach, to wymagające zadanie i wymaga dużo czasu i przygotowań - dodaje Juza.

Prace nad nowym katalogiem i boxem z wzornikami, które zaprezentowane zostały 17 kwietnia 2018 roku podczas Salone del Mobile, rozpoczęły się zaledwie kilka miesięcy po opublikowaniu poprzedniego katalogu. W prace trwające ponad dwa lata, zaangażowanych było ponad 20 osób, byli to zarówno pracownicy TON jak i firm zewnętrznych.

Szata graficzna to dzieło praskiego studia Marvil, a konkretni ludzie to Pavel Zelenka, Jiří Karásek i Tereza Pavelková. Koncepcja nawiązuje do dwóch poprzednich edycji. - Czytelnik powinien poznać portfolio produktowe TON i wybór dostępnych materiałów, ale także poznać markę, jej filozofię i wartości. To opowieść o naszym DNA - wyjaśnia Juza.W tym wydaniu TON zaprosił fotografa Dušana Tománka, aby uchwycił w obiektywie atmosferę produkcji i produktów. Zdjęcia prezentują atmosferę procesu produkcji i otaczającego krajobrazu w duchu steampunk, gatunku bazującego na obłokach pary, podobnie jak technika ręcznego gięcia drewna wykorzystywana przez TON.

Zdjęcia produktów we wnętrzach są dziełem Martina Chuma i zostały zrobione w oryginalnych halach produkcyjnych TON, najstarsze z nich zbudowano w 1861 roku. Stylizację wykonała Michaela Tomišková, prezentowany w katalogu wybór oświetlenia i akcesoriów głównie czeskich projektantów i marek, to jej wybór. Trzecim fotografem, który pracował nad materiałami video był Lukáš Pelech. - Lubimy pracować wykorzystując motywy z fabryki, jej otoczenia i detale procesu produkcyjnego. Nie wszystkie firmy mogą być dumne z tego, w jakich warunkach i jakim otoczeniu produkują. Naszym głównym wyzwaniem jest poszukanie nowych motywów i stylów prezentacji, aby nie obniżyć swojego poziomu i nie znudzić naszych klientów. Wygląda na to, że robiliśmy to dobrze jak dotąd - powiedział Juza z uśmiechem.

Collection Box zawiera wzorniki oferowanych przez nas gatunków i kolorów drewna, wszystkie próbki tkanin, główny katalog produktów TON oraz katalog referencyjnych realizacji, w których produkty TON zaaranżowali różni projektanci. - Sprzedawca może dodać do boxa nasz aktualny cennik do Kolekcji, a w przyszłym roku również dołożyć katalog nowości 2019, które powstaną po opublikowaniu katalogu głównego. Mamy również pasującą do konceptu kartkę z życzeniami i dekoracyjne naklejki na karton, w którym wysyłany jest box- dodaje Juza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.