REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

www.kanlux.pl
×

Szukaj w serwisie

Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 lis 2016 12:35
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
fot. mat. prasowe
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep
Westwing debiutuje offline - powstał pierwszy stacjonarny sklep

200 m kw. w warszawskiej Arkadii – taka powierzchnię zajmuje pierwszy salon Westwing Home & Living w Europie. Firma, która dotąd prowadziła tylko sprzedaż internetową, rozpoczyna sprzedaż stacjonarną. Zobacz, jak wygląda salon.

REKLAMA

Meble i dodatki w trzech stylach: skandynawskim, glamour i klasycznym, dekoracje świąteczne i lampy dla każdego wnętrza - tak wygląda ekspozycja pierwszego sklepu stacjonarnego Westwing Home & Living. To jednak element niestały, bo asortyment, podobnie jak na stronie sklepu internetowego, będzie regularnie się zmieniał - tam codziennie pojawia się ok. 1000 nowych produktów, dostępnych w niewielkich ilościach i tylko przez kilka dni. 

- Stworzyliśmy unikalny model sprzedaży stacjonarnej, który zakłada bardzo częste zmiany w asortymencie. Podzieliliśmy sklep na kilka stref i w każdej z nich prezentujemy rzeczy pasujące do siebie stylistycznie – tak, jak na stronie Westwing. Regularnie wymieniamy część produktów w każdej strefie, a co dwa tygodnie do jednej wprowadzamy meble i dodatki w nowym stylu. Część z nich jest
dostępna tylko w pojedynczych egzemplarzach, inne w niewielkich seriach. Wszystko po to,
aby klienci za każdym razem znajdowali u nas coś nowego i niepowtarzalnego do swojego
domu - mówi Marta Suchodolska, dyrektor kreatywna Westwing Polska.

- Dotychczas oferowaliśmy te produkty tylko w internecie, więc przed zakupem nie można było ich zobaczyć. Teraz każdy będzie mógł przyjść do naszego sklepu i przekonać się, jak rzeczy sprzedajemy – wyjaśnia Marta Suchodolska.

Za aranżację, wystrój wnętrza i ekspozycję  odpowiadała Dagmara Pilzek z Westwing.  Wstępny projekt układu, a także projekt oświetlenia i instalacji wykonało biuro projektowe ARS.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY