REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wielka metamorfoza Blue City

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 lip 2018 09:41
fot. mat. prasowe

Warszawskie Blue City inwestuje i wzbogaca swoją ofertę o nowe sklepy, funkcje i usługi, zmieniając się w unikalne na skalę kraju centrum handlowo – rozrywkowe.

REKLAMA

Centrum Handlowe Blue City przechodzi spektakularną przemianę, dając klientom coraz więcej powodów do jego odwiedzin. Centrum pozyskało nowego, dużego najemcę. Jesienią najnowszy i unikalny w skali światowej koncept otworzy tu IKEA. Sklep będzie wyposażony w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów.

Ogromne zmiany czekają najwyższe trzy poziomy Blue City, gdzie skoncentrowana zostanie oferta rozrywkowa i gastronomiczna, dostępna dla klientów również w niedziele
z ograniczeniami handlu.

Kino, fitness, zabawa i rozrywka

Pod koniec roku Blue City wzbogaci się o kino, które będzie pierwszym obiektem Heliosa
w Warszawie. Multipleks z 8 salami projekcyjnymi i około 900 fotelami zostanie wyposażony
w nowoczesne rozwiązania technologiczne, zapewniające wyjątkową jakość obrazu
i dźwięku. Kinomani odwiedzający pierwszego warszawskiego Heliosa będą mieli możliwość skorzystania z oferty premium sieci i oglądania filmów także w 3 salach Helios Dream z elektrycznie regulowanymi fotelami.

Blisko 5 tys. mkw., dotychczas wykorzystywanych na cele biurowe zajmie niemiecki operator fitness klubów, firma Fit/One, dla którego będzie to debiut na polskim rynku. Będzie to również największy pod względem powierzchni klub fitness w Polsce. Mimo, że jego otwarcie jest zaplanowane na koniec roku, klub rozpoczął już z sukcesem sprzedaż karnetów.

Na jesień zaplanowano inaugurację odmienionej, jednej z największych sal zabaw dla dzieci Inca Play, gdzie przybędzie atrakcji, a atestowane konstrukcje zabawowe pozwolą rodzicom bawić się ze swoimi dziećmi.

Kolejną niespodzianką dla klientów będzie unikalny, pierwszy w Polsce, a trzeci na świecie,
po Czechach i Dubaju, koncept rozrywkowy TEPfactor. W Czechach, gdzie działa od 2012 roku, odwiedziło go już ponad 200 tys. osób.

Unikalne miejsce w skali kraju

- Naszym celem jest przystosowanie Blue City do zmieniających się realiów rynkowych, wymagań klientów, sposobu, w jaki rodziny spędzają wolny czas. Postanowiliśmy ponieść wielomilionowe nakłady inwestycyjne, aby dostosować centrum do nowych wyzwań. W ten sposób chcemy również zminimalizować wpływ ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele na naszą działalność. Głęboko wierzę, że wszystkie podejmowane przez nas działania zwiększą poziom zadowolenia naszych klientów, czyniąc Blue City najciekawszym centrum handlowym w mieście – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Przemianie Blue City sprzyja nietypowa architektura. Siedem kondygnacji i niespotykanej wysokości atrium z głównym placem w środku ułatwia wyraźny podział na strefy handlu, jedzenia i rozrywki.

Blue City pozyskało również innych najemców z segmentu rozrywkowego oraz nowe restauracje, które rozpoczną działalność w czwartym kwartale tego roku. Ponadto wymienione zostaną na większe i nowocześniejsze interaktywne mapy, a przed świętami pojawią się nowe dekoracje świąteczne. Przygotowywana jest także nowa strona internetowa centrum.

Centrum Handlowe Blue City miało do tej pory najszerszą propozycję rozrywki i najbardziej rozbudowaną ofertę dla dzieci w Warszawie. Teraz będzie unikalnym centrum handlowym i rozrywki na skalę kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.