REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wielofunkcyjny polski design

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 cze 2018 13:40
 Wielofunkcyjny polski design
komoda V-Do_M fot. GOOD INSIDE
 Wielofunkcyjny polski design
 Wielofunkcyjny polski design
 Wielofunkcyjny polski design
 Wielofunkcyjny polski design
 Wielofunkcyjny polski design
 Wielofunkcyjny polski design
 Wielofunkcyjny polski design

Pytanie jaki jest polski design oraz jakich rozwiązań szukamy do własnych wnętrz ma jedną odpowiedź: wielofunkcyjność. Młode polskie marki, ale również te z kilkuletnim doświadczeniem na rynku dostrzegają potencjał w rozwiązaniach wielofunkcyjnych.

REKLAMA

Jak rozumiemy wielofunkcyjność? Jeden przedmiot a tak wiele możliwości. Z czego wynika tak duża popularność takich właśnie rozwiązań? Zaczynamy szanować przestrzeń we wnętrzu. Nie musimy mieć wszystkiego dużo. To też wynika z aktualnie panujących trendów na aranżację wnętrz. Styl skandynawski to przecież prostota i minimalizm. Czy polscy producenci mebli, elementów wykończenia oraz dodatków widzą w jaką stronę zmierzają potrzeby klientów? Zdecydowanie tak. Potwierdza to m.in. marka Luxrad. W jej ofercie znajdziemy nie tylko klasyczne modele, ale również takie, które poza grzaniem pełnią inną funkcję jak np. dodatkowe źródło światła czy zamiast klasycznych rurek – panele z lustrem. Wielofunkcyjne a dodatkowo dekoracyjne.

- Wprowadzenie grzejników dekoracyjnych z dodatkową funkcją jak np. oświetlenie jest efektem współpracy naszych projektantów z klientami. Wsłuchujemy się w ich potrzeby, staramy się na nie reagować. Wiele rozwiązań, które wprowadziliśmy do oferty wynika też z naszych prywatnych doświadczeń. Wielu producentów stara się projektować przedmioty czy meble, które kryją wiele funkcji. Myślę, że to jest właściwy kierunek i może powstać jeszcze wiele projektów, które zaskoczą nas mnogością ukrytych funkcji - mówi Przemysław Mazur, współwłaściciel marki Luxrad.

Producenci z kilkuletnim doświadczeniem mogą sobie na więcej pozwolić ze względu również na możliwości produkcyjne. Jednak nawet te małe marki, które dopiero wystartowały na rynku mają świadomość na temat potrzeb klientów. Tak wygląda właśnie polska branża wnętrzarska. Jest świadoma trendów i potrze klientów. Są firmy, które produkują meble i znajdują się w niższej półce cenowej ale są też takie, które znajdują się w segmencie premium. Każdy znajdzie swojego klienta. Młode polskie marki o tym wiedzą. Wiedzą też, że często ich koszt produkcji może być za wysoki więc starają się robić produkty, która kryją wiele funkcji. Czy to jest właściwy kierunek?

- Zdecydowanie tak. Młodzi projektanci są zdecydowanie bardziej elastyczni, nie produkują kilkuset sztuk jednego mebla. Mogą podejść bardziej indywidualnie - mówi Małgorzata Stasinowska z Good Inside. - Za każdym razem, kiedy czytamy o nowych produktach, które mają dodatkową funkcjonalność jesteśmy mile zaskoczeni, na jakie potrzeby odpowiadają te rozwiązania. I tak na przykład marka DO_M wypuściła niedawno na rynek projekt Małgorzaty Płoskońskiej i Dagmary Pająk. Jest to Komoda_V, która ma w jeden z elementów wbudowane oświetlenie. To nowoczesny mebel, jeśli chodzi o kształt, ale za to podwójną funkcjonalnością rozwiązuje nam problem dodatkowego oświetlenia na komodzie. Najprzyjemniejszy klimat daje po zmroku, kiedy w naszym nowoczesnym wnętrzu mamy ciepłe światło bijące z Komody_V. Pozostając w salonie proponujemy industrialny stolik kawowy od Mobler Design z półką na książki wbudowaną w jedną z nóg - dodaje.

Rozwiązania wielofunkcyjne takie jak meble, czy elementy wyposażenia - grzejniki to odpowiedź producentów z jednej strony na trendy a z drugiej na potrzeby klientów. Kiedyś do takich rozwiązań podchodziliśmy sceptycznie, dziś sami je wyszukujemy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.