REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 31 sty 2017 13:35
Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech
Showroom Warsaw Trade Tower
Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech
Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech
Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech
Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech
Wieżowiec od środka. Unikalny showroom od Rewitech

Na 26. piętrze Warsaw Trade Tower otwarto powierzchnię pokazową biurowca, w której zaprezentowano potencjał i możliwości aranżacyjne budynku. Za projekt i realizację odpowiedzialne były: firma Reesco oraz pracownia Rewitech.

REKLAMA

Na 300 mkw. showroomu znajduje się układ mieszany z wydzieloną powierzchnią konferencyjną, gabinetową, open space’em, przestrzenią relaksu, kuchnio-jadalnią i reprezentacyjną recepcją. Inwestycję przeprowadzono z inicjatywy właściciela budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset managera ─ firmy Heitman. 

Przestrzeń pokazowa WTT o powierzchni 300 mkw. zaprojektowana została zgodnie z najnowszymi trendami aranżacji biur oraz zasadami optymalnego zagospodarowania piętra i wykorzystaniu mieszanego układu pomieszczeń.

Showroom, oprócz reprezentacyjnej recepcji czy przykładowej sali konferencyjnej, składa się z samodzielnego gabinetu, otwartej przestrzeni typu open space z wydzielonymi miejscami relaksu i kuchni z jadalnią. Wszystkie pomieszczenia zostały zaprojektowane tak, aby połączyć standardy nowoczesnego biura z wyposażeniem wpływającym na komfort pracy. Do wykończenia wnętrz wykorzystano monochromatyczne w kolorystyce materiały – meble w barwach bieli, szarości oraz czerni z elementami ożywiającej zieleni. O funkcjonalności biurowca decyduje również sufit. Architekci zaproponowali jego różne wysokości, zmieniając rodzaj wykończenia – od otwartego, poprzez ażurowy, po zamknięty. Pokazali tym samym, że biura w WTT można modyfikować także w tym zakresie.

Ekskluzywna i designerska ściana mchu na recepcji showroomu czy zaakcentowane zielone grafiki nie tylko ożywiają pomieszczenia, lecz także nawiązują do otoczenia WTT – zarówno zieleni przed budynkiem, jak i w jego reprezentacyjnym lobby. Kuchnia z miejscem do spożywania posiłków stylem odnosi się do wspólnej jadalni zlokalizowanej na parterze biurowca, z której na co dzień korzystają osoby pracujące w budynku.

Dopełnieniem aranżacji pomieszczeń jest obecność elementów strategii marketingowej Warsaw Trade Tower. Na szklanych ścianach elewacji znalazły się stworzone w ramach rebrandingu infografiki – przypominają one o atutach biurowca, takich jak lokalizacja (bliskość przystanków tramwajowych i autobusowych oraz stacji metra), rozbudowana infrastruktura rowerowa, a także o licznych udogodnieniach w samym obiekcie. Wśród nich warto zwrócić uwagę na przestrzeń konferencyjno-eventową na 35. piętrze, salę aktywności, kantynę i wspólną jadalnię, a także na darmowe samochody elektryczne dedykowane wszystkim osobą pracującym w WTT oraz specjalną aplikację i platformę komunikacyjną stworzoną z myślą o najemcach.

- Showroom w WTT powstał, aby jak najlepiej zaprezentować możliwości aranżacyjne wieżowca. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak duży wpływ na komfort i efektywność pracy ma odpowiedni rozkład i wystrój biura. Wiedzą to także pracodawcy, którzy coraz częściej zapewnienie pracownikom środowiska idealnie dopasowanego do ich potrzeb traktują jako strategiczną decyzję biznesową. I właśnie z myślą o nich powstał nasz showroom. Dzięki przestrzeni pokazowej klienci zobaczą potencjał wnętrz WTT, a przede wszystkim możliwości elastycznego podziału i bezproblemowej zmiany układu ścian i pomieszczeń w budynku – mówi Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w Heitman.

Warsaw Trade Tower (WTT) powstał pod koniec lat 90. jako pionierski projekt architektoniczny. Jego całkowita wysokość wynosi 208 metrów, a linia dachu położona na poziomie 184 metrów czyni go pod tym względem najwyższym biurowcem w Warszawie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY