REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 wrz 2018 09:00
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Frank Warszawa fot. mat. Ggrupa projektowa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa
Wnętrze inspirowane Nowym Jorkiem i amerykańskie słodkości. Poznajcie koncept Frank Warszawa

Frank Warszawa to koncept cukierniczy inspirowany Nowym Jorkiem. Bazuje on na nieznanych w Polsce amerykańskich słodkościach. Flagowym produktem są kanapki lodowe, znajdziecie tu też między innymi ciastka, torty, tarty, oraz pyszną kawę.

REKLAMA

Wszystkie pozycje w menu są interpretowane w autorski i nowoczesny sposób przez założycielkę cukierni - Olgę Frankowską-Siewert. Za projekt wnętrza cukierni Frank przy ul. Polnej w Warszawie odpowiada pracownia Ggrupa projektowa.

Identyfikacja wizualna marki została podporządkowana jej charakterowi, który miał łączyć w sobie odważny i nowoczesny styl serwowanych wyrobów cukierniczych z domową atmosferą rodzinnej kawiarni. Przekładając zestawienie tych dwóch przeciwieństw na język graficzny, zdecydowaliśmy się na użycie ciepłych kolorów, przyjemnych w dotyku materiałów i skontrastowanie ich z mocnymi, geometrycznymi formami przestrzennymi. Kolorystyka identyfikacji wizualnej ma bezpośrednie przełożenie na kolorystykę wnętrza. Opiera się ona na dominującej przestrzeń intensywnie żółtej podłodze, łososiowym kolorze ścian, wiśniowej szafce oraz czarnym dodatkach. Całość jest uzupełniona dużą ilością naturalnego drewna i miękkimi tkaninami na siedziskach.

Elementy wyposażenia wnętrza zostały zaprojektowane specjalnie dla tego miejsca. Swoim kształtem, tworzą one geometryczny charakter przestrzeni, w której się znajdują. Są to między innymi zabudowa baru ozdobiona pionowymi podziałami, regały z prostokreślnymi i nieregularnymi podziałami, występujące naprzemiennie kwadratowe i okrągłe stołki, oraz przede wszystkim abstrakcyjny logotyp marki w postaci dużego neonu, zajmujący centralną pozycję w lokalu.

Wszechobecne kaktusy są ważnymi dodatkami, swoją obecnością wprowadzają żywą zieleń, a swoimi wyrazistymi kształtami idealnie uzupełniają geometryczny charakter wnętrza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.