REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 lip 2016 10:19
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
fot. materiały inwestora
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?

Warsaw Trade Tower (WTT) wzbogacono o wspólną przestrzeń jadalnianą. To inwencja zespołu odpowiedzialnego za rebranding i modernizację całego obiektu i jednocześnie efekt zainteresowania potrzebami najemców. Ta wspólna przestrzeń jest małą biurową agorą dla pracowników.

REKLAMA

Jadalnia znajduje się na parterze Warsaw Trade Tower w bezpośrednim sąsiedztwie odnowionego lobby i jest przede wszystkim udogodnieniem dla osób preferujących własną kuchnię. Powierzchnia liczy 170 m kw. i jest podzielona na strefę roboczą i stołową. Stanowiska robocze - minimalistyczne w aranżacji, ale za to funkcjonalne - wyposażone są w wygodne blaty, szafki, zlewy i kuchenki mikrofalowe. W części jadalnianej rządzi światło i kolor. Użytkownicy mogą zjeść swoje posiłki zarówno przy stołach barowych, ustawionych wzdłuż przeszklonej ściany z widokiem na ul. Chłodną, jak i korzystać ze stołów obiadowych. Przestrzeń jest dodatkowo wyposażona w telewizory.

- Estetyczna i funkcjonalnie zaprojektowana wspólna jadalnia jest jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w naszym budynku. Z moich szacunków wynika, że tygodniowo korzysta z niej kilkaset osób. Zaryzykowałabym stwierdzenie, że ta przestrzeń jest naszą małą biurową agorą – miejscem, w którym można nie tylko zjeść posiłek, ale również nawiązać nowe znajomości czy też zwyczajnie się zrelaksować – mówi Maria Bubak, client service manager budynku WTT.

Wspólna przestrzeń jadalniana w Warsaw Trade Tower to inicjatywa właściciela obiektu Akron Investment Central Eastern Europe II i asset managera ─ firmy Heitman, która powstała w wyniku analizy badania przeprowadzonego wśród osób na co dzień pracujących w biurowcu. To też inwencja zespołu odpowiedzialnego za rebranding i modernizację całego obiektu i jednocześnie świadectwo zainteresowania potrzebami najemców. Została ona stworzona jako odpowiedź na wyniki ankiety adresowanej do najemców i odpowiedzi respondentów ankiety. Jej pytania dotyczyły m.in. regularności, miejsca i pochodzenia spożywanych posiłków. Okazało się, że aż 54 proc. badanych przynosi swoje własne jedzenie, a niemal 35 proc. robi to 3 i więcej razy w tygodniu.

Warsaw Trade Tower w latach 2015-16 przeszedł modernizację opartą o szeroko zakrojone rozpoznanie potrzeb najemców, a zrealizowaną przez grupę roboczą składającą się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości i specjalistów od brandingu. W wyniku tych przemian obiekt zyskał szereg udogodnień wyznaczających standardy współczesnych biurowców, m.in. dotyczących funkcji przestrzeni wspólnych oraz otoczenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.