REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 lip 2016 10:19
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
fot. materiały inwestora
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?
 Wspólna jadalnia w biurowcu. Nowy trend?

Warsaw Trade Tower (WTT) wzbogacono o wspólną przestrzeń jadalnianą. To inwencja zespołu odpowiedzialnego za rebranding i modernizację całego obiektu i jednocześnie efekt zainteresowania potrzebami najemców. Ta wspólna przestrzeń jest małą biurową agorą dla pracowników.

REKLAMA

Jadalnia znajduje się na parterze Warsaw Trade Tower w bezpośrednim sąsiedztwie odnowionego lobby i jest przede wszystkim udogodnieniem dla osób preferujących własną kuchnię. Powierzchnia liczy 170 m kw. i jest podzielona na strefę roboczą i stołową. Stanowiska robocze - minimalistyczne w aranżacji, ale za to funkcjonalne - wyposażone są w wygodne blaty, szafki, zlewy i kuchenki mikrofalowe. W części jadalnianej rządzi światło i kolor. Użytkownicy mogą zjeść swoje posiłki zarówno przy stołach barowych, ustawionych wzdłuż przeszklonej ściany z widokiem na ul. Chłodną, jak i korzystać ze stołów obiadowych. Przestrzeń jest dodatkowo wyposażona w telewizory.

- Estetyczna i funkcjonalnie zaprojektowana wspólna jadalnia jest jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w naszym budynku. Z moich szacunków wynika, że tygodniowo korzysta z niej kilkaset osób. Zaryzykowałabym stwierdzenie, że ta przestrzeń jest naszą małą biurową agorą – miejscem, w którym można nie tylko zjeść posiłek, ale również nawiązać nowe znajomości czy też zwyczajnie się zrelaksować – mówi Maria Bubak, client service manager budynku WTT.

Wspólna przestrzeń jadalniana w Warsaw Trade Tower to inicjatywa właściciela obiektu Akron Investment Central Eastern Europe II i asset managera ─ firmy Heitman, która powstała w wyniku analizy badania przeprowadzonego wśród osób na co dzień pracujących w biurowcu. To też inwencja zespołu odpowiedzialnego za rebranding i modernizację całego obiektu i jednocześnie świadectwo zainteresowania potrzebami najemców. Została ona stworzona jako odpowiedź na wyniki ankiety adresowanej do najemców i odpowiedzi respondentów ankiety. Jej pytania dotyczyły m.in. regularności, miejsca i pochodzenia spożywanych posiłków. Okazało się, że aż 54 proc. badanych przynosi swoje własne jedzenie, a niemal 35 proc. robi to 3 i więcej razy w tygodniu.

Warsaw Trade Tower w latach 2015-16 przeszedł modernizację opartą o szeroko zakrojone rozpoznanie potrzeb najemców, a zrealizowaną przez grupę roboczą składającą się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości i specjalistów od brandingu. W wyniku tych przemian obiekt zyskał szereg udogodnień wyznaczających standardy współczesnych biurowców, m.in. dotyczących funkcji przestrzeni wspólnych oraz otoczenia.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY