REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 13 maj 2019 15:09
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
fot. mat. prasowe
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V
Wygoda i innowacyjne rozwiązania. Oto nowa siedziba A+V

Wrocławska firma A+V, zajmująca się projektowaniem i wdrażaniem profesjonalnych systemów audiowizualnych w ciągu 5 lat działalności już po raz trzeci zmieniła swoją siedzibę. Firma A+V zajmuje się projektami wymagającymi dużej elastyczności i niecodziennego podejścia do wymagań klientów. Zróżnicowanie przedsięwzięć – od przestrzeni biurowych, muzeów i wystaw, poprzez planetaria na salach koncertowych kończąc, sprawia, że musi wykazać się nieszablonowym myśleniem i ponadprzeciętną organizacją pracy. Potrzebuje więc środowiska, które stwarza możliwość sprawnej realizacji skomplikowanych zadań.

REKLAMA

- Decyzja o zmianie siedziby firmy była spowodowana dynamicznym rozwojem i planami dalszej ekspansji. Zależało nam nie tylko na dodatkowej przestrzeni, ale także na komforcie pracy i dogodnej lokalizacji - podkreśla Jarosław Kołcun, prezes firmy.

Nowa siedziba firmy mieści się w Sagittarius Business House, znajdujący się w ścisłym centrum miasta - w bezpośrednim sąsiedztwie dworca autobusowego, dworca PKP oraz centrum handlowego Wroclavia. Budynek idealnie wpisał się w wartości firmy, dla której jakość i profesjonalizm są priorytetem. Jest to nowoczesna powierzchnia biurowa wyposażona m.in. w kontrolę dostępu, szybkie windy, energooszczędny system HVAC i oświetlenie przyjazne użytkownikom.

Biuro zaprojektowano tak, aby dostosować je do zespołowego trybu pracy firmy. Do realizacji tego zadania wybrano pracownię architektoniczną Workplace Solutions. Minimalistyczne wnętrze inspirowane stylem skandynawskim utrzymano w jasnych, stonowanych barwach przełamanych dyskretnymi kolorowymi akcentami. Jest to przestrzeń, która sprzyja skupieniu i nie rozprasza nadmiarem bodźców, a jednocześnie dodaje energii i pobudza kreatywność. Ważnym elementem wystroju jest roślinność, która odpręża i regeneruje. Lekkości nadają wnętrzu liczne przeszklenia oraz subtelna identyfikacja wizualna.

W zależności od dynamicznie zmieniających się potrzeb poszczególne przestrzenie biura mogą spełniać różne funkcje. Biuro zostało więc podzielone na mniejsze, możliwie jak najbardziej elastyczne obszary. W strefie klienta, oprócz recepcji i wygodnych foteli znalazło się także dodatkowe miejsce do pracy, z którego korzystają przybywający do Wrocławia goście i pracownicy firmy z oddziałów w Warszawie i Krakowie. Dzięki dodatkowemu oświetleniu scenicznemu i dużej projekcji, powierzchnia wykorzystywana jest jako town hall. Z klasycznego open space’u wyodrębniono działy za pomocą modułów do przechowywania zwieńczonych kwiatami, pełniących również funkcję ekranów akustycznych. Takie rozwiązanie ułatwia przepływ informacji i współpracę między poszczególnymi komórkami firmy, umożliwiając jednocześnie skupienie się na pracy w mniejszych zespołach.

Ważnym elementem biura są przestrzenie dedykowane spotkaniom, rozmieszczone wzdłuż biura – zarówno w strefie klienta, jak i przy open space. W nowej siedzibie, oprócz standardowych sal konferencyjnych, wyposażonych w odpowiedni sprzęt audiowizualny, znalazły się także mniejsze sale i pokoje wideokonferencyjne, hot deski oraz kąciki z kanapami wykorzystywane przy okazji mniej formalnych spotkań. Zarządzanie dostępnością tych przestrzeni ułatwia wdrożony w biurze system rezerwacji sal konferencyjnych zintegrowany z indywidualnymi kalandarzami pracowników. Dzięki interaktywnym panelom systemu rezerwacji umieszczonymi bezpośrednio przed wejściem do sali możliwe jest szybkie ich rezerwowanie oraz zmiana czasu trwania spotkania. Z kolei ich podświetlenie ukazuje status dostępności sali.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.