REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wyjątkowa marka, niebanalny design

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 01 wrz 2016 09:01
Wyjątkowa marka, niebanalny design
AllSaints

Mało znana w Polsce marka AllSaints przechodzi ogromne zmiany. Jej nowy design ma stawiać na niezwykły design w klimacie XIX-wiecznej fabryki.

REKLAMA

AllSaints to firma z siedzibą w Londynie, która projektuje kolekcje odzieży damskiej, męskiej oraz akcesoriów. Marka z ogromną starannością dba o każdy aspekt doświadczenia konsumenta, od wystroju sklepu po projekt strony internetowej. AllSaints wybrało Philips Lighting jako partnera do instalacji wyjątkowego i wysoce energooszczędnego systemu oświetlenia LED, który doskonale wpisze się w industrialny styl kluczowych sklepów firmy.

We współpracy z wewnętrznym zespołem projektantów wnętrz sklepowych, Philips zaprojektował, wyprodukował i zamontował w pełni konfigurowalne, wiszące i stojące struktury oświetleniowe, które doskonale uzupełniają sklepy koncepcyjne AllSaints. Funkcja ściemniania umożliwia dostosowanie oświetlenia do pory roku, a wszystkie lampy włączane są jedną, główną konsolą. Ponadto, nowe oświetlenie starcza na trzy razy dłużej, oszczędzając tym samym energię oraz czas potrzebny na obsługę systemu.

- Oświetlenie w sklepach detalicznych może pomóc zdefiniować lub podkreślić doświadczenie konsumenckie i pomóc zyskać lojalnych klientów. Zobaczenie odzieży w odpowiednim świetle jest kluczowe w podejmowaniu decyzji, a nasz nowy system oświetleniowy podkreśla naturalną aurę sklepu - powiedział Paul Goodall, dyrektor działu Retail Lighting w Philips Lighting UK&I.

- Wybraliśmy Philips Lighting bo jest on światowym liderem oświetlenia LED w warunkach retailu i doskonale zna międzynarodową specyfikę. Wspaniale jest pracować z firmą, która zrozumiała nasze potrzeby estetyczne i z którą możemy dbać o doświadczenia naszych klientów na każdym etapie kontaktu. Philips Lighting pokazał nam nie tylko, jak odtworzyć nasze wewnętrzne projekty, ale też jak zwiększyć ich wydajność - powiedział Tim Sharp, dyrektor działu Store Design and Architecture w AllSaints.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.