REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wyjątkowy Prezent stawia na wyjątkowe koncepty

  • Autor: DlaHandlu.pl
  • 23 paź 2017 14:50
Wyjątkowy Prezent stawia na wyjątkowe koncepty
Fot. unsplash

Z okazji 10-lecia działalności firma Wyjątkowy Prezent uruchomiła nową wersję swojego sklepu online oraz pierwszy sklep stacjonarny, zgodny z nowym konceptem sprzedażowym.

REKLAMA

Marka Wyjątkowy Prezent zaistniała na rodzimym rynku w 2007 roku, kiedy uruchomiła pierwszy w Polsce serwis internetowy oferujący upominki w formie przeżyć. Po kilku latach intensywnego rozwoju sklepu online, firma postawiła na dywersyfikację kanałów sprzedaży. - Pod koniec 2012 roku otworzyliśmy pierwsze wyspy handlowe w warszawskich galeriach Złote Tarasy oraz Blue City. Stacjonarne punkty sprzedaży okazały się bardzo udaną inwestycją, stąd też podjęliśmy decyzję o budowaniu i rozwijaniu ogólnopolskiej sieci sprzedaży działającej w modelu omnichannel – mówi Jakub Matuszewski, wspólnik i dyrektor zarządzający w firmie Wyjątkowy Prezent.

W sprzedaży stacjonarnej postawiono w tym roku na niesztampowe koncepty, takie jak pop-up store uruchomiony w maju w Galerii Sukcesja w Łodzi oraz nowocześnie zaaranżowany sklep stacjonarny w nowo powstałej Galerii Północnej, w którym główną atrakcją jest pierwszy symulator lotu F-16 dostępny komercyjnie w Polsce.

– Dbamy o to, by zgodnie z zachodnim trendem „retailtainment”, nasze sklepy były nie tylko lokalem, w którym można nabyć vouchery na wyjątkowe przeżycia, ale również miejscem rozrywki dla naszych klientów, wartością dodaną do tradycyjnych zakupów – dodaje Jakub Matuszewski z firmy Wyjątkowy Prezent. Firma zakończyła ubiegły rok z ponad 30 wyspami handlowymi na koncie, rozmieszczonymi w największych miastach w całej Polsce. Do końca 2017 roku sieć sprzedaży stacjonarnej wzrośnie do niemal 50 punktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY