REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 paź 2016 15:10
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Panele fotowoltaiczne Liberta Solar od Ruukki, projektu Pasi Turpeenniemi
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać
Wzór na dobry produkt - 7 rozwiązań, które warto znać

Design, który nie tylko dobrze wygląda, ale też jest funkcjonalny - to ideał, którego nie każdy jest w stanie sięgnąć. Poznaliśmy niedawno 28 produktów, które Instytut Wzornictwa Przemysłowego uważa za wzorcowe realizacje tej idei. W tym gronie jest kilka rozwiązań, które powinny zainteresować projektantów wnętrz komercyjnych.

REKLAMA

Do konkursu Dobry Wzór zgłoszono w tym roku 222 produkty i usługi. Wśród 9 kategorii znalazły się produkty będące dziełem polskich twórców - przemyślane i wyznaczające trendy w swoich segmentach. Mamy więc 136 obiektów, które zakwalifikowano do finału - a w tym gronie znalazły się stoły, krzesła, lampy, sprzęt AGD, wyposażenie łazienek i kuchni, zabawki, ale także środki transportu takie jak samochody, pociągi, rower. Do końcowego etapu dotarło 28 produktów, które Instytut Wzornictwa Przemysłowego nagrodził.

Część z tych produktów doskonale sprawdzi się przy aranżowaniu biur, hoteli, albo planowaniu konstrukcji budynków. Są to w szczególności innowacyjne materiały elewacyjne czy produkty wyposażenia wnętrz dające szanse na niezwykle elastyczne komponowanie przestrzeni. Sprawdźcie, dlaczego warto zwrócić na nie uwagę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.