REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 29 paź 2019 16:48
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
fot. hanczarstudio
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek
Z myślą o pozytywnych doświadczeniach zakupowych. Projekt hanczarstudio dla marki Barlinek

hanczarstudio projektując nowe stoiska ekspozycyjne dla Barlinek S.A. wykorzystało rozwiązania sprawdzone wcześniej na projektowanych przez siebie stoiskach targowych tej  irmy. Podkreślenie naturalnego charakteru deski barlineckiej oraz rozwiązania ułatwiające podjęcie decyzji przy zakupie mają zbudować pozytywny wizerunek marki i doświadczenie konsumenckie.

REKLAMA

Zadaniem, które otrzymali projektanci, było stworzenie layoutu stoisk ekspozycyjnych znanego producenta warstwowej deski podłogowej do salonów sieci Komfort i późniejsza adaptacja tych założeń do lokalizacji w Warszawie oraz Poznaniu. Tu warto wspomnieć, że sama sieć Komfort jest obecnie w procesie transformacji ze sklepów z dywanami, wykładzinami podłogowymi i panelami w sklepy oferujące kompleksowe rozwiązania z zakresu wykończenia i aranżacji wnętrz – płytki, podłogi, wykładziny, dywany, ceramika, armatura, kuchnie – a to wszystko wraz z szeroko pojętymi usługami projektowania i montażu. Nowe lokalizacje i obiekty, a także nowe standardy ekspozycyjne popularnej sieci zdopingowały Barlinek do stworzenia nowego konceptu ekspozycji przy współpracy z hanczarstudio.

Zanurzenie w naturze

Najważniejsze było zakomunikowanie kluczowego elementu DNA marki Barlinek – Natury. Stąd informacje o „lesie” klientów marki (akcji sadzenia drzew w zamian za zakupione produkty) oraz o jej innych proekologicznych inicjatywach – wspieraniu ochrony dębu Bartek czy sokołów wędrownych. Inne komunikowane na ekspozycji informacje to technologia deski warstwowej (przedstawiona na czytelnym wykresie) oraz korzyści płynące z jej zastosowania we wnętrzach. Harmonizuje z tym wszystkim główny użyty materiał – drewno, a w zasadzie deska barlinecka. Jednolite deski ułożone w cegiełkę pokrywają podłogę, na ścianie zaś mamy klasyczną jodełkę – za to w formie patchworku z wszystkich dostępnych w ofercie Barlinka rodzajów desk. Do tego dochodzą ekspozytory z dużymi próbkami desek. Klient wchodząc na ekspozycję jest więc całkowicie „zanurzony” w produkcie – jego doświadczenie ma być przekonujące i zachęcające do zakupu.

Pokonać obiekcje

Skoro mowa o doświadczeniu klienta warto wspomnieć o dwóch bardzo istotnych elementach. Pierwszy to okrągły drewniany stół w centrum ekspozycji. Z pozoru wygląda po prostu jak dopasowany do estetyki całego stoiska mebel, jednak jego zadanie jest znacznie poważniejsze niż bycie tylko miejscem do demonstrowania katalogów i próbek. Z badań przeprowadzonych przez projektantów wyszło, że klienci sceptycznie podchodzą do kwestii stosowania deski warstwowej wraz z ogrzewaniem podłogowym – jednak do czasu, gdy zetkną się z takim rozwiązaniem osobiście i przekonają się o jego skuteczności. Dlatego blat stołu kryje w sobie matę grzewczą pokrytą deską barlinecką, co pozwala zademonstrować klientom efekt takiego połączenia. Inny element wpływający na pozytywne doświadczenia konsumenckie to użyte wzdłuż jednej ze ścian oświetlenie liniowe, które służy do doświetlenia i porównywania wybranych przez klientów próbek materiału.

Sprawdzone na targach

W bojowych warunkach targowych stoisk Warszawy, Monachium i Szanghaju zostało też sprawdzone oświetlenie ekspozycji: łączące punktowe re lektorki na szynie i świetlówki o odpowiedniej barwie światła, umieszczone nad ekspozytorami. Uwagę klientów Komfortu przyciągają dwa lightboxy z fragmentami aktualnych zdjęć wizerunkowych Barlinka oraz telewizor na którym wyświetlane są  filmowe materiały promocyjne. Te nośniki obrazu wzmacniają też fizyczną ekspozycję produktu, bo po prostu pokazują go w jeszcze innej formie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.