REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 lut 2018 14:02
Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA
To limitowana seria zabawek Sagoskatt roku 2017, fot. materiał prasowy IKEA
Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA
Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA
Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA
Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA
Zabawka zaprojektowana przez 8-letnią Natalię z Warszawy w nowej kolekcji IKEA

Już po raz czwarty IKEA zaprosiła dzieci z całego świata do stworzenia pluszaka marzeń w ramach kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa”. Spośród 87 tys. nadesłanych prac wybranych zostało tylko 5, w tym propozycja z Polski. Natalia z Warszawy urzekła komisję swoim projektem uśmiechniętej foki ukrywającej w kieszeni małą rybkę. Zwycięskie rysunki posłużą jako inspiracja do stworzenia limitowanej serii zabawek SAGOSKATT, która już w 2018 r. pojawi się w sklepach IKEA.

REKLAMA

Poza rysunkiem Natalii, jury wyróżniło także propozycje najmłodszych projektantów z Chin, Korei Południowej, Islandii i Szwecji. Komisji zależało na uhonorowaniu nieposkromionej dziecięcej fantazji, w swoim wyborze kierowała się oryginalnością pomysłu i unikalną kreatywnością małych twórców. W efekcie przyszłoroczną, limitowaną kolekcję SAGOSKATT utworzą: uśmiechnięta foka, różowy jednorożec, radosny potwór, kolorowa ryba oraz przyjazny zielony zwierzak.

- Jesteśmy dumni i bardzo szczęśliwi, że po raz kolejny wybrany został pomysł z Polski - sympatyczny pająk autorstwa 9-letniego Huberta z Białegostoku był częścią tegorocznej kolekcji pluszaków SAGOSKATT. Znalezienie się w gronie pięciu najlepszych projektantów z całego świata jest niesamowitym sukcesem Natalii. Wyłonienie zwycięzców stanowiło nie lada wyzwanie, ponieważ otrzymaliśmy ogromną liczbę zgłoszeń, w tym wiele ciekawych i kreatywnych pomysłów. Czekamy z niecierpliwością na przyszłoroczną kolekcję SAGOSKATT, aby zobaczyć, jak te fantastyczne efekty dziecięcej wyobraźni stają się prawdziwymi zabawkami – mówi Paulina Nesteruk, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej, IKEA Retail w Polsce.

Wyjątkowa seria pluszaków stworzonych przez dzieci dla dzieci jest nieodłącznym elementem międzynarodowej kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Jej celem jest wspieranie prawa wszystkich dzieci do zabawy, uczenia się i rozwoju w najbiedniejszych regionach świata. W ramach konkursu grantowego kampanii, całkowity dochód ze sprzedaży kolekcji SAGOSKATT 2017 w Polsce został przekazany pięciu organizacjom, które wspierają rozwój emocjonalny, intelektualny oraz aktywność dzieci i młodzieży w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY