REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zieleń boho, a może mleczna pralina?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 25 lut 2019 13:57
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Kolor mleczna pralina fot. mat. prasowe
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?
Zieleń boho, a może mleczna pralina?

AkzoNobel wprowadził na polski rynek nowe kolory farb. - Przy wyborze kolorów o największym potencjale oraz linii barw, które w najbliższym czasie będą najmodniejsze w naszym kraju, mocno bazowaliśmy na trendach kolorystycznych proponowanych w ramach corocznej kampanii ColourFutures. Uważnie śledziliśmy także najnowsze trendy konsumenckie, kierunek, w jakim zmierza wzornictwo i design w Polsce oraz analizowaliśmy dynamikę sprzedaży naszych produktów i media społecznościowe - mówi Robert Gwara, Brand Manager Dulux.

REKLAMA

Globalne Centrum Estetyczne firmy AkzoNobel, producenta m.in. farb Dulux, od ponad szesnastu lat uczestniczy w kreowaniu światowych trendów kolorystycznych, przygotowując publikację ColourFutures. Prezentuje w niej nie tylko najmodniejszy w danym sezonie kolor, lecz także barwy, które zdaniem specjalistów z szeroko pojętego designu najlepiej odpowiedzą na panujące na świecie nastroje i oczekiwania. Mają one zainspirować ludzi z wszystkich zakątków globu do aranżowania pięknych i wyjątkowych wnętrz. – W 2019 roku budzimy się do nowego pozytywnego nastroju, chcemy tworzyć wnętrza pełne celu i możliwości. Nasze propozycje kolorystyczne obiecują przynieść świeżą energię, inspirują i otwierają na różnorodność – mówi Heleen van Gent, dyrektor kreatywna Globalnego Centrum Estetycznego AkzoNobel.

Na bazie przewidywanych trendów paleta Dulux EasyCare w Polsce wzbogacona została o dziewięć nowych kolorów farb Dulux EasyCare i sześć w ramach marki Dulux Kolory Świata. Wszystkie dostępne są w formie gotowych produktów.– Przy wyborze kolorów o największym potencjale oraz linii barw, które w najbliższym czasie będą najmodniejsze w naszym kraju, mocno bazowaliśmy na trendach kolorystycznych proponowanych w ramach corocznej kampanii ColourFutures. Uważnie śledziliśmy także najnowsze trendy konsumenckie, kierunek, w jakim zmierza wzornictwo i design w Polsce oraz analizowaliśmy dynamikę sprzedaży naszych produktów i media społecznościowe – mówi Robert Gwara, Brand Manager Dulux. – Wśród naszych nowości można więc znaleźć między innymi Kolor Roku AkzoNobel 2019 – Spiced Honey, który w polskiej odsłonie zawita na sklepowych półkach jako Vintage Miodowy – dodaje.

Zatrzymaj się i pomyśl

Szukając wyciszenia, intuicyjnie wybieramy stonowane wnętrza, w których możemy odciąć się od bodźców zewnętrznego świata i swobodnie skupić się na ważnych dla nas zagadnieniach. Neutralne kolory w naszym otoczeniu pomogą nam osiągnąć wewnętrzną równowagę i spokój. Dodatkiem do ścian w barwach Vintage Miodowy, Błękitny Lodowiec, Czarno na Białym lub Noc Polarna mogą stać się meble vintage z polerowanego drewna, przyjemne w dotyku tkaniny – zasłony, poduszki oraz rośliny doniczkowe.

Znajdź czas na marzenia

Romantyczne pastele w odcieniach Mleczna Pralina, Różowy a Brąz pozwolą wyczarować przestrzeń, w której czas płynie jakby wolniej. Stanowią idealną oprawę do podróży w głąb siebie – w poszukiwaniu najskrytszych pragnień i marzeń.

Podejmuj wyzwania

Zieleń Boho i Energia Oceanu, czerpiąc barwy z tętniącej życiem natury, inspirują do kreatywnego działania. Ich intensywne i głębokie kolory wpływają pobudzająco, zapewniając dodatkową porcję energii – nadają rozpędu, motywują do podejmowania nowych wyzwań.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.