REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Złap kawę ze Starbucksa w ruchu. Sieć uruchamia nowy koncept

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 12 cze 2017 10:45
Złap kawę ze Starbucksa w ruchu. Sieć uruchamia nowy koncept
Złap kawę ze Starbucksa w ruchu. Sieć uruchamia nowy koncept
Złap kawę ze Starbucksa w ruchu. Sieć uruchamia nowy koncept
Złap kawę ze Starbucksa w ruchu. Sieć uruchamia nowy koncept

Na stacjach benzynowych i blisko miejsc pracy - Starbucks z nowym pomysłem wychodzi do klientów. Zobacz jak wygląda kawiarnia "on the go" od amerykańskiej marki.

REKLAMA

Sieć kawiarni Starbucks poszerza obszar swojego działania i kieruje ofertę do kolejnej grupy odbiorców. Starbucks on the go działać będzie od czerwca na wybranych stacjach paliw w całym kraju. 

Starbucks zwiększa dostępność swoich produktów dla konsumentów i rozwija nowy segment działalności, dlatego uruchamia w Polsce koncept Starbucks on the go, który jest już obecny na innych rynkach europejskich. Pierwsze punkty Starbucks on the go zlokalizowane będą m.in. na stacjach paliw, aby odpowiedzieć na potrzeby podróżujących klientów marki. W ramach wdrażania konceptu, Starbucks rozpoczyna współpracę z siecią punktów sprzedaży Shell.

 - Jeszcze kilka lat temu stacja była jedynie miejscem obsługi pojazdów, obecnie jest wygodnym przystankiem na trasie. W Shell staramy się na bieżąco odpowiadać na potrzeby naszych klientów i dostarczać im produkty i usługi, które mogą umilić im podróż. Nieustannie rozwijamy naszą aktualną ofertę kawową, tak by zapewnić naszym klientom jak najszerszy wybór. Testowanie nowego konceptu Starbucks on the go to kolejny krok w stronę rozszerzania oferty. Wierzymy, że połączenie sił dwóch tak rozpoznawalnych marek przyciągnie na nasze stacje jeszcze większą liczbę klientów – komentuje Maciej Szumiński, Food Service and Hot Beverages Category Manager, Shell Polska.

Pierwsze w Polsce punkty Starbucks on the go zostały uruchomione na 8 stacjach paliw Shell.

W najbliższych planach uwzględniono otwarcie kolejnych lokalizacji, między innymi w biurowcach, co wiąże się z zamiarem poszerzania działalności także w sektorze work places. Za rozwój nowego konceptu marki odpowiada AmRest, operator sieci Starbucks w Polsce.

- Do końca roku planujemy uruchomienie kilkudziesięciu punktów Starbucks on the go w całej Polsce –  mówi Anna Kaczor, Branded Solutions Manager Starbucks Europe. – Naszym głównym założeniem jest zwiększenie dostępności oferty przy zachowaniu najwyższej jakości standardów Starbucks. Ten nowy segment działalności jest istotnym elementem wpływającym na poszerzanie zasięgu marki oraz przedstawia nowy innowacyjny koncept typu grab & go – dodaje.

Starbucks on the go to rozwiązanie typu premium self service. Obejmuje w pełni wyposażony moduł kawowy zaprojektowany tak, by wpasować się w przestrzeń usługową i biurową. Moduł ten składa się ze stylowych mebli wzorowanych na tych wykorzystywanych w standardowych lokalach marki oraz wysokiej klasy ekspresów do kawy: Franke FM 850. Serwowane propozycje to najbardziej popularne napoje  kawiarni przygotowywane według receptur Starbucks i na bazie najwyższej jakości mieszanki kaw (100% Arabica).

Koncept Starbucks on the go uruchomiony został w następujących lokalizacjach: Wrocław - ul. Obornicka i ul. Małopanewska; Poznań - ul. Traugutta; Kraków - ul. Bratysławska; Gdynia - ul. Morska; Gdańsk - ul. Grunwaldzka; Legionowo - ul. Warszawska; Słabomierz - u. Żyrardowska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.