REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 31 paź 2018 16:47
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
fot. mat. Miniso
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie
Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie Miniso. To pierwszy salon w Warszawie

Miniso jest japońską marką designerską, powstałą w 2013 r. w Tokio, w wyniku współpracy między chińskim biznesmenem Ye Guofu i japońskim designerem Miyake Junya. Teraz ruszyła na podbój Warszawy, gdzie przy ul. Marszałkowskiej 104/122 w Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzyła salon. Zobacz, jak wyglądało wielkie otwarcie!

REKLAMA

Po sukcesie na rynku japońskim w 2013 r., w przeciągu czterech lat marka stworzyła sieć ponad 2600 sklepów, generując obrót 750 mln USD w 2015 roku i prawie 1,5 mld USD w roku 2016. Z kolei w ubiegłym roku wielkość sprzedaży osiągnęła 1,8 mld USD. Obecnie zostało podpisane porozumienie o współpracy z ponad 60 krajami, w tym z USA, Kanadą, Rosją, Singapurem, Zjednoczonymi Emiratami, Malezją oraz Europą. Ekspansja w Polsce jest kolejnym etapem globalnej polityki Miniso.

Warszawski salon jest już czwartym w Polsce. Na tym jednak nie koniec - do końca 2020 roku Miniso planuje otworzyć ich łącznie 100, a na świecie 6000. Wartości takie jak atrakcyjne oraz przystępne ceny, wysoka jakość i oryginalny design dopasowują się do konsumentów z różnorodnych grup i zachęcają do zapoznania się z ofertą. Z kolei lokalizacja pierwszego, flagowego sklepu w jednym z najpopularniejszych pasaży handlowych w centrum Warszawy umożliwia łatwy dostęp do zakupów w Miniso.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.