REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zobacz najnowszy hotel by home&you

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 paź 2018 12:29
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Pokój silver fot. mat. prasowe
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you
Zobacz najnowszy hotel by home&you

Marka wnętrzarska home&you już po raz kolejny wyszła poza swoje salony sprzedaży z ciekawym i kreatywnym pomysłem. Tym razem na wielką skalę. Projekt "pokój w nastroju & nastrój w pokoju" objął aranżację aż kilkunastu pięknych wnętrz w gdańskim hotelu.

REKLAMA

Stylistki home&you stworzyły tematyczne aranżacje „room in the mood” w pokojach i apartamencie nowego Hotelu IBB Długi Targ, położonego - jak sama nazwa wskazuje - w samym sercu Gdańska.

Nastrojowe stylizacje powstały z kompozycji wielu kolekcji produktów do wystroju salonu, sypialni i jadalni, czyli przede wszystkim całej plejady poduch, narzut, lamp i lampionów, stoliczków nocnych, serwisów herbacianych i kawowych, szkatułek i innych ozdób. Aranżacje poszczególnych pokoi zostały nazwane tematycznie: Gold, Glamour, Pink Flamingo, Sunset, Tropicana, Blue Marine oraz Silver, określając wybraną kolorystykę i styl dodatków.

Skąd wziął się pomysł na to, by stylizacje home&you pojawiły się w pokojach hotelowych?  - Nasze klientki – bo mówimy tu przede wszystkim o paniach - to osoby, które nie tylko kochają piękne przedmioty, ale pasjonują się całą ideologią związaną z wystrojem wnętrz.  To oznacza, że ważne jest dla nich, jak się czują, jak chcą się poczuć w danym otoczeniu - dlatego świadomie aranżują je w zgodzie ze sobą, ze swoimi potrzebami. To bardzo ważne, by zadbać o siebie, o swoje samopoczucie, właśnie o dobry „nastrój w pokoju”! Od lat staramy się odpowiadać na te potrzeby naszych klientek, dlatego nie tylko dostarczamy piękne przedmioty, ale tworzymy kolekcje i staramy się pokazywać je niejako „na żywo”, w prawdziwych użytkowych wnętrzach - opowiada Magdalena Szarejko, odpowiedzialna za wizerunek marki home&you. W zeszłym roku zrealizowaliśmy metamorfozę mieszkania jednego z naszych fanów, w tym poszliśmy krok dalej i wyposażyliśmy kilkanaście hotelowych pokoi! – śmieje się Magda. – Dzięki tej przestrzeni możemy pokazać, jak nasze produkty prezentują się w prawdziwych wnętrzach, doradzać jak je zestawiać i komponować, żeby wytworzyć pożądany efekt i nastrój. Wychodzimy naprzeciw potrzebom, nie tylko na nie odpowiadamy.

A jak się czują goście pokoi w nastroju? - Pomysł na indywidualny charakter pokoi i nadanie im wyjątkowego „nastroju” bardzo podoba się naszym gościom. „Pokoje w nastroju” są rozchwytywane w pierwszej kolejności! Możliwość wyboru „nastroju w pokoju” sprawia, że w naszym hotelu można poczuć się naprawdę wyjątkowo i indywidualnie. Projekt „room in the mood & mood in the room” trafił idealnie w naszą filozofię i wizję gościnności – mówi Joanna Dyczyńska, dyrektor IBB Hotel Długi Targ. - Zależy nam przede wszystkim na tym, by po przekroczeniu progów IBB Goście mieli znakomity nastrój. Mimo że wnętrza naszego nowo otwartego Hotelu są elegancko i nowocześnie zaprojektowane, to dzięki współpracy z home&you udało nam się wyczarować w nich to coś! Teraz nasi Goście chcą wracać do swojego ulubionego „nastroju” – i to jest bezcenne.

Co ważne, zachowana jest różnorodność stylizacji pokoi hotelowych, dzięki czemu ich mieszkańcy mogą wybierać, gdzie poczują się najlepiej: czy w nastroju nadmorskiej mariny, czy gorących tropików, czy w eleganckim chłodzie glamour, czy też w złotym luksusie?

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.