Zupełnie nowy koncept rozrywkowy na polskim rynku. Wielki debiut w Warszawie!



PropertyDesign.pl - 04-03-2019 13:34


Po Czechach i Dubaju przyszedł czas na Polskę. TEPfactor, nowy, unikalny koncept rozrywki zespołowej, zainaugurował działalność w warszawskim centrum handlowym Blue City.

Nowy na polskim rynku Park Rozrywki TEPfactor jest atrakcją dla wszystkich, którzy chcą przeżyć prawdziwą przygodę pełną endorfin i adrenaliny, spędzić aktywnie czas ze znajomymi, rodziną (w grze mogą brać udział dzieci powyżej 10 roku życia) lub zintegrować się ze współpracownikami.

TEPfactor to labirynt składający się z 25 pokoi wykutych w skale, gdzie w grupach 2-6 osobowych trzeba sprostać różnym wyzwaniom. Zabawa zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej. Po wybraniu jednego z trzech poziomów trudności rozpoczyna się niezapomniana przygoda, która trwa 2-4 godziny. W grę w jednym czasie może zagrać aż 17 zespołów.

TEPfactor znajduje się na poziomie +3 centrum handlowego Blue City, gdzie zajmuje ponad 1500 metrów kwadratowych powierzchni. Jest tu również sala konferencyjna, strefa chillout oraz kącik bistro.

- Cieszymy się, że jako pierwsi możemy zaoferować naszym klientom zupełnie nowy na polskim rynku koncept rozrywkowy. Aby zachęcić do odwiedzania naszego Centrum, staramy się przyciągać najlepszych i najciekawszych najemców również z branży rozrywkowej. Mamy największy w Polsce klub fitness, nowoczesne i pierwsze w Warszawie kino Helios, niezwykłą salę zabaw dla dzieci Inca Play oraz wiele innych atrakcji, dzięki którym Blue City jest obecnie miejscem wyjątkowym - mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.