REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

4DD: Marek Adamczewski o tym, że design to klucz do sukcesu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 sty 2016 11:47
4DD: Marek Adamczewski o tym, że design to klucz do sukcesu
prof. Marek Adamczewski będzie panelistą oraz prowadzącym sesje podczas wydarzenia 4 Design Days

Prof. Marek Adamczewski będzie panelistą oraz prowadzącym sesje podczas wydarzenia 4 Design Days, organizowanym w dniach 11-14 lutego w MCK Katowice.

REKLAMA

Prof. Marek Adamczewski jest projektantem wzornictwa przemysłowego, szefem Marad Design i wykładowcą w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku oraz prowadzonych przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej studiów Total Design Management, a także koordynatorem merytorycznym projektu Wzornictwo-Biznes-Zysk.

Studiował w gdańskiej PWSSP na Wydziale Projektowania Plastycznego. Ma na koncie blisko 300 wdrożonych do produkcji projektów wzorniczych, począwszy od pojazdów szynowych po sprzęt oświetleniowy czy elek­troniczny.

Poza nielicznymi wyjątkami, Marek Adamczewski pracuje w in­terdyscyplinarnych zespołach, których zwykle jest kierownikiem.

Poza projektowaniem jego pasją jest dydaktyka. Tuż po zdaniu matury w Liceum Pedagogicznym  wygrał konkurs na stanowisko asystenta na ASP w Gdańsku, gdzie prowadzi Pracownię i Katedrę Projektowania Produktu.

Po drodze był również prorektorem ds. studenckich, dziekanem Wydziału Architektury i Wzornictwa, prorektorem ds. kształcenia i rozwoju oraz promotorem ponad 40 prac dyplomowych i dwóch doktoratów. Habilitował się pracą na temat zaprojektowanych przez swój zespół pulpitów sterowniczych pojazdów szynowych.

Za specjalne umiejętności związane z pracą zespołową otrzymał nagrodę Designer Roku.

Podczas 4 Design Days prof. Marek Adamczewski poprowadzi sesję pod tytułem "Design. Nie produkt, lecz człowiek jest celem". Będzie także panelistą sesji "Pieniądze na design: Nie kopiuj, projektuj! Jest wsparcie", w której dyskusja prowadzona będzie wokół tematów takich, jak wsparcie, na jakie mogą liczyć producenci, ile kosztuje design oraz czy dążenie do innowacyjności poprzez design jest kluczem do rynkowego sukcesu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.