REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 mar 2016 09:52
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal
Realizacja dla Tommy Hilfiger
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal

Ubiegły rok był bardzo pracowity dla warszawskiej pracowni architektonicznej ARS Retail Group. W 2015 roku firma przeprowadziła ponad 100 realizacji w placówkach handlowych i usługowych.

REKLAMA

- To był bardzo udany rok dla ARS Retail. Konsekwentnie powiększany portfolio realizacji, a co cieszy najbardziej, najbardziej wymagający klienci wracają do nas z kolejnymi zleceniami – komentuje Adam Sypniewski, Business Development  w ARS Retail Group.

W poprzednim roku ARS Retail Group przeprowadziło kompleksową realizację dla takich klientów jak m.in. Swarovski, Clarks, Nespresso, Trespass czy Pepe Jeans.

- Współpraca z wieloma europejskimi brandami wymaga dbałości o najmniejszy detal projektu i realizacji. Nie boimy się wyzwań i jesteśmy w stanie im sprostać, co powoduje, cieszymy się dużym zaufaniem naszych partnerów  – tłumaczy Sypniewski. Wspieramy naszymi pomysłami  marki, które rozpoczynają działalność na polskim i europejskim rynku, stając się niejako współautorami rynkowych debiutów. Przykładem z ubiegłego roku jest bardzo udana współpraca z włoską marką kosmetyczną Kiko Milano, dla której zrealizowaliśmy sześć butików w Polsce oraz pierwszy salon marki w Sztokholmie, zlokalizowany w Mall of Scandinavia, gdzie udało się umiejętnie połączyć nowoczesność z klimatem butikowym - dodaje.

ARS Retail Group powiększa także portfel realizacji dedykowanych deweloperom i zarządcom centrów handlowych. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę m.in. z Unibail-Rodamco oraz agencją Knight Frank, dla której przeprowadzi modernizację Centrum Handlowego Albatros w Kołobrzegu.

- Grupę ARS Retail tworzą działy dedykowane różnym projektom na rynku. Ponad 13-letna historia firmy rozpoczęła się od shopliftingu, czyli pracy na rzecz sieci handlowych, ale w portfelu posiadamy także udane projekty dla centrów handlowych. W naszej pracy ogromną wagę przykładamy do tego, aby każdy koncept spełniał oczekiwania klienta, a efekt końcowy miał przełożenie na wyniki komercyjne. Architektura i design muszą służyć naszym klientom i, co za tym idzie, konsumentom docelowym  – kończy Sypniewski.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY