REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 mar 2016 09:52
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal
Realizacja dla Tommy Hilfiger
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal
ARS Retail Group: Design w handlu wymaga dbałości o detal

Ubiegły rok był bardzo pracowity dla warszawskiej pracowni architektonicznej ARS Retail Group. W 2015 roku firma przeprowadziła ponad 100 realizacji w placówkach handlowych i usługowych.

REKLAMA

- To był bardzo udany rok dla ARS Retail. Konsekwentnie powiększany portfolio realizacji, a co cieszy najbardziej, najbardziej wymagający klienci wracają do nas z kolejnymi zleceniami – komentuje Adam Sypniewski, Business Development  w ARS Retail Group.

W poprzednim roku ARS Retail Group przeprowadziło kompleksową realizację dla takich klientów jak m.in. Swarovski, Clarks, Nespresso, Trespass czy Pepe Jeans.

- Współpraca z wieloma europejskimi brandami wymaga dbałości o najmniejszy detal projektu i realizacji. Nie boimy się wyzwań i jesteśmy w stanie im sprostać, co powoduje, cieszymy się dużym zaufaniem naszych partnerów  – tłumaczy Sypniewski. Wspieramy naszymi pomysłami  marki, które rozpoczynają działalność na polskim i europejskim rynku, stając się niejako współautorami rynkowych debiutów. Przykładem z ubiegłego roku jest bardzo udana współpraca z włoską marką kosmetyczną Kiko Milano, dla której zrealizowaliśmy sześć butików w Polsce oraz pierwszy salon marki w Sztokholmie, zlokalizowany w Mall of Scandinavia, gdzie udało się umiejętnie połączyć nowoczesność z klimatem butikowym - dodaje.

ARS Retail Group powiększa także portfel realizacji dedykowanych deweloperom i zarządcom centrów handlowych. W ostatnim czasie firma nawiązała współpracę m.in. z Unibail-Rodamco oraz agencją Knight Frank, dla której przeprowadzi modernizację Centrum Handlowego Albatros w Kołobrzegu.

- Grupę ARS Retail tworzą działy dedykowane różnym projektom na rynku. Ponad 13-letna historia firmy rozpoczęła się od shopliftingu, czyli pracy na rzecz sieci handlowych, ale w portfelu posiadamy także udane projekty dla centrów handlowych. W naszej pracy ogromną wagę przykładamy do tego, aby każdy koncept spełniał oczekiwania klienta, a efekt końcowy miał przełożenie na wyniki komercyjne. Architektura i design muszą służyć naszym klientom i, co za tym idzie, konsumentom docelowym  – kończy Sypniewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.