REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 sie 2017 10:16
Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją
fot. mat. prasowe
Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją
Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją

20-lecie istnienia Axolight to okazja do zaprezentowania światu nowej identyfikacji wizualnej tej znanej włoskiej marki. Nowa komunikacja opiera się na geometrii kształtu liter A, X i O. Stworzyło ją mediolańskie studio Teikna Design pod kierownictwem Claudii Neri.

REKLAMA

Axolight, mająca swoją siedzibę nieopodal Wenecji, od momentu powstania bazuje na tradycji rzemiosła i trendach zaczerpniętych z całego kontynentu. Można to dostrzec w niebanalnych projektach wysokiej jakości oświetlenia, które firma proponuje swoim klientom. Jej produkty wyróżniają odważne formy i rozmiary, nieszablonowe rozwiązania konstrukcyjne oraz wyjątkowe efekty świetlne. Wszystko to jest możliwe do osiągnięcia dzięki ścisłej współpracy Axolight z takimi designerami, jak Dima Loginoff, Karim Rashid, Ryosuke Fukusada, Sandro Santantonio, Timo Ripatti, Brian Rasmussen, Manuel Vivian, Serge i Robert Cornelissen czy Rainer Mutsch. To także efekt 20-letniego doświadczenia w pracy z różnymi materiałami: szkłem, kryształem, stalą, tkaniną, ceramiką, aluminium i ABS.

Dzięki wysmakowanemu wzorniczemu eklektyzmowi produkty Axolight z powodzeniem pojawiają się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i w przestrzeniach hotelowych, biurach i siedzibach firm czy restauracjach. Ukierunkowanie na międzynarodową ekspansję umożliwiło marce otwarcie się na rynki w ponad 90 krajach. Dwa oddziały Axolight – w Ameryce oraz Azji pozwalają na poznanie potrzeb klientów także na tych kontynentach oraz zachowanie najwyższych standardów obsługi.

Nowa identyfikacja to radykalna zmiana wizerunku marki, począwszy od odświeżenia logotypu i strony internetowej, która odzwierciedla głębokie zmiany, jakie firma przechodzi. Axolight posługuje się językiem wizualnym w taki sposób, aby każdy, kto wchodzi do jej świata, mógł się w nim odnaleźć, jeszcze zanim przeczyta nazwę marki. Nowa komunikacja opiera się na geometrii kształtu liter A, X i O. Stworzyło ją mediolańskie studio Teikna Design pod kierownictwem Claudii Neri.

– Claim, który teraz identyfikuje nowy wizerunek to Bespoke design – jak wyjaśnia Claudia Neri. – W przypadku Axolight jest on kluczowym czynnikiem, świadczącym o podejściu do designu pozwalającym nie tylko dopasować produkty do potrzeb rynku, ale także interpretować go w taki sposób, aby był on dostosowany do indywidualnych potrzeb, a więc na zamówienie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY