REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 sie 2017 10:16
Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją
fot. mat. prasowe
Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją
Axolight: 20-lecie marki z nową identyfikacją

20-lecie istnienia Axolight to okazja do zaprezentowania światu nowej identyfikacji wizualnej tej znanej włoskiej marki. Nowa komunikacja opiera się na geometrii kształtu liter A, X i O. Stworzyło ją mediolańskie studio Teikna Design pod kierownictwem Claudii Neri.

REKLAMA

Axolight, mająca swoją siedzibę nieopodal Wenecji, od momentu powstania bazuje na tradycji rzemiosła i trendach zaczerpniętych z całego kontynentu. Można to dostrzec w niebanalnych projektach wysokiej jakości oświetlenia, które firma proponuje swoim klientom. Jej produkty wyróżniają odważne formy i rozmiary, nieszablonowe rozwiązania konstrukcyjne oraz wyjątkowe efekty świetlne. Wszystko to jest możliwe do osiągnięcia dzięki ścisłej współpracy Axolight z takimi designerami, jak Dima Loginoff, Karim Rashid, Ryosuke Fukusada, Sandro Santantonio, Timo Ripatti, Brian Rasmussen, Manuel Vivian, Serge i Robert Cornelissen czy Rainer Mutsch. To także efekt 20-letniego doświadczenia w pracy z różnymi materiałami: szkłem, kryształem, stalą, tkaniną, ceramiką, aluminium i ABS.

Dzięki wysmakowanemu wzorniczemu eklektyzmowi produkty Axolight z powodzeniem pojawiają się zarówno we wnętrzach prywatnych, jak i w przestrzeniach hotelowych, biurach i siedzibach firm czy restauracjach. Ukierunkowanie na międzynarodową ekspansję umożliwiło marce otwarcie się na rynki w ponad 90 krajach. Dwa oddziały Axolight – w Ameryce oraz Azji pozwalają na poznanie potrzeb klientów także na tych kontynentach oraz zachowanie najwyższych standardów obsługi.

Nowa identyfikacja to radykalna zmiana wizerunku marki, począwszy od odświeżenia logotypu i strony internetowej, która odzwierciedla głębokie zmiany, jakie firma przechodzi. Axolight posługuje się językiem wizualnym w taki sposób, aby każdy, kto wchodzi do jej świata, mógł się w nim odnaleźć, jeszcze zanim przeczyta nazwę marki. Nowa komunikacja opiera się na geometrii kształtu liter A, X i O. Stworzyło ją mediolańskie studio Teikna Design pod kierownictwem Claudii Neri.

– Claim, który teraz identyfikuje nowy wizerunek to Bespoke design – jak wyjaśnia Claudia Neri. – W przypadku Axolight jest on kluczowym czynnikiem, świadczącym o podejściu do designu pozwalającym nie tylko dopasować produkty do potrzeb rynku, ale także interpretować go w taki sposób, aby był on dostosowany do indywidualnych potrzeb, a więc na zamówienie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.