REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Celebryci branży meblarskiej. O kim jest głośno?

  • Autor: biznesmeblowy.pl
  • 14 kwi 2016 13:29
Celebryci branży meblarskiej. O kim jest głośno?
fot. Fotolia

Głośno o nich w mediach i w branży. Jakie firmy z branży meblarskiej pojawiały się najczęściej w środkach masowego przekazu?

REKLAMA

W pierwszym kwartale 2016 roku media najczęściej informowały o działaniach i produktach firmy IKEA. Wśród firm meblarskich przodują także Black Red White, Jysk i Fabryka Mebli Forte.

Dane dotyczące medialności firm meblarskich w Polsce, uzyskane dzięki nowej aplikacji IMM, pokazują, że w I kwartale 2016 roku media najczęściej informowały o działaniach i produktach firmy IKEA.

Z kolei kanałem, w którym toczy się najwięcej dyskusji o badanych markach, jest Facebook.

Najwięcej publikacji na temat Mebli Vox i Abra zostało umieszczonych na Facebooku, który zdominował inne kanały przekazu. Jednak w przypadku marek takich jak Jysk, IKEA czy Fabryka Mebli Forte można mówić o większym zróżnicowaniu kanałów medialnych.

W pierwszym kwartale 2016 roku zanotowano łącznie 4,5 mln aktywności w mediach społecznościowych na temat marek meblarskich, z czego największy udział w tej liczbie (komentarzy, polubień i udostępnień) miała IKEA - aż 4,4 mln.

Znaczna część publikacji dotyczy oczywiście produktów proponowanych przez firmy meblarskie.

Mimo, że Facebook i Twitter generują najwyższą liczbę publikacji o branży meblowej, to wzmianki z kanałów typu Instagram, Pinterest czy Photoblog mają najwyższą wartość ekwiwalentu reklamowego AVE wśród wszystkich social mediów – łącznie 2,6 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY