REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 paź 2015 09:29
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
fot. Euforma
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń
Euforma - nowa, pełna polskiego designu przestrzeń

1 października br. w Bydgoszczy oficjalnie otworzył się salon meblowy Euforma – Wnętrza Made in Poland. Salon ma pobudzać do myślenia, inspirować przy projektowaniu wnętrz. Właściciele określają go jako concept store i planują kolejny salon, tym razem w Warszawie.

REKLAMA

Pomysłodawcy tego miejsca są Marcin Różański i Rafał Krukowski, którzy podczas otwarcia opowiedzieli o idei, jaka przyświecała im przy tworzeniu Euformy. - W jednym salonie udało nam się zgromadzić ofertę mebli i oświetlenia kilkudziesięciu polskich producentów i polskich projektantów zarówno bardziej znanych, jak i dopiero początkujących - mówił Marcin Różański.

Założyciele podkreślają, że tym, co wyróżnia ich salon jest dobór oferty. - Stawiamy na prezentację dorobku polskich firm. Jesteśmy w takim momencie, jeśli chodzi o rozwój polskiego przemysłu meblowego, że możemy odrzucić nieuzasadnione kompleksy wobec produkcji importowanej. My się nie zamykamy na produkcję spoza Polski, natomiast chcemy podkreślić, że mamy bardzo dobrych producentów i bardzo wysoką jakość za polską cenę. Chcemy to promować - powiedział Rafał Krukowski.

Niedawno w Bydgoszczy otworzyła się IKEA. Czy po tym jest jeszcze w regionie miejsce na nowy salon meblowy? Zdaniem założycieli ich salon wypełnia lukę, której nie zdoła wypełnić szwedzki potentat meblowy. - Od jakiegoś czasu obserwujemy duże nasycenie rynku produktami masowymi. My jednak celujemy w innego klienta. Równolegle do rynku masowego rozwija się rynek kategorii premium. W Polsce skupia się on wciąż jeszcze na produktach importowanych. Chcemy to zmienić, pokazując dorobek polskich producentów - powiedział Marcin Różański.

Salon ma pobudzać do myślenia, inspirować przy projektowaniu własnych wnętrz. Właściciele określają go jako „concept store”. Specjalnie dla projektantów i architektów stworzono strefę pracy wyposażoną w sprzęt elektroniczny, katalogi, próbki materiałów. Właściciele liczą, że salon będzie pełnił dla nich rolę miejsca spotkań z klientami.

Gościem specjalnym wydarzenia był twórca marek Balma oraz Noti, Ryszard Balcerkiewicz. Prezes wypowiedział się w dosyć gorzkim tonie na temat nierównej walki polskich producentów mebli z zagranicznymi. - Gratuluję, że zdecydowaliście się otworzyć takie miejsce w Bydgoszczy. To jest dla mnie, dla producentów bardzo ważne, że zdecydowaliście się sprzedawać meble pod własną marką, co jest w warunkach polskich bardzo trudne. My jesteśmy za słabi, żeby szeroko zmagać się w eksporcie z uznanymi markami zagranicznymi. Na ekspansję taką jak duże firmy jesteśmy za słabi finansowo. W Niemczech, w porównaniu do Polski, kupuje się produkty własnych marek. W Polsce, jeśli nawet tak jest, to wybiera się produkty najtańsze, pozbawione jakiejkolwiek myśli, a nie takie, które projektują profesjonaliści - mówił Balcerkiewicz.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.