REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 kwi 2016 11:41
Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?
Po modernizacji Altom, fot. materiały prasowe
Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?
Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?
Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?
Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?
Jak przeprowadzić udany lifting sklepu?

Komfortowe i przyjazne wnętrze sklepu, w którym klient będzie z przyjemnością robił zakupy - takie było główne założenie nowego wyglądu sklepu firmy Altom.

REKLAMA

Celem nowego konceptu, jaki postawiono przed firmą Branch Brothers, było uzyskanie komfortowego i przyjaznego wnętrza sklepu, w którym klient będzie z przyjemnością robił zakupy. Efekt ten osiągnięto dzięki odpowiedniemu ustawieniu regałów sklepowych, przeniesieniu kasy w głąb sklepu i zmodyfikowaniu sposobu ekspozycji produktów, zgodnie z zasadami profesjonalnego merchandisingu. Do zadań Branch Brothers należało także zaprojektowanie oznaczeń kategorii i tablic wizerunkowych wewnątrz placówki.

– Najpierw przeprowadziliśmy audyt, w którym oceniliśmy obecny stan i zaproponowaliśmy rekomendacje zmian zwiększających komfort i atrakcyjność zakupów w sklepie – wyjaśnia pracę nad konceptem Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers (Upright Group). – Aby zaprojektować nowy wygląd placówki, przygotowaliśmy mapę doświadczeń klienta oraz ścieżki jego ruchu. Następnie zdiagnozowaliśmy typy klientów odwiedzających sklep – tak zwane „Persony” – starając się jak najdokładniej  określić ich potrzeby i oczekiwania. Na tej podstawie przygotowaliśmy funkcjonalny układ, który  spełnia potrzeby potencjalnych kupujących – dodaje.

Opracowany przez Branch Brothers koncept sklepu zakłada oddziaływanie na zmysły klientów zgodnie z zasadami marketingu sensorycznego: wzroku (jasne, przyjazne dla oka barwy, będące dobrym tłem dla kolorowych produktów), słuchu (delikatna, relaksująca muzyka w tle), oraz dotyku (możliwość dotknięcia przedmiotów dzięki otwartej ekspozycji).

Salon firmowy Altom w Gnieźnie z odświeżonym wyglądem został otwarty 10 marca 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.